Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚαλληδώνη, Άννα - Μαρία Σ.
dc.date.accessioned2014-09-30T10:26:27Z
dc.date.available2014-09-30T10:26:27Z
dc.date.issued2014-09-30T10:26:27Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6043
dc.description.abstractΗ καθημερινή χρήση των Social Media, τόσο από ηλεκτρονικούς υπολογιστές όσο κι από τα κινητά τηλέφωνα, τα έχει καθιερώσει πια ως μία δεύτερη παράλληλη ζωή για τον κάθε χρήστη ξεχωριστά. Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη μελέτη της επιστήμης του Social Media Marketing και την εξέταση των κυριότερων ζητημάτων καθώς και της επιρροής που έχει στους χρήστες των Social Media. Ειδικότερα, η παρούσα εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια το περιεχόμενο των οποίων παρατίθεται παρακάτω. Στο πρώτο κεφάλαιο κρίθηκε απαραίτητο να παρουσιαστούν η έννοια, η φιλοσοφία, ο στόχος καθώς και το μίγμα Marketing. Επειδή όμως γίνεται αναφορά σε διαδικτυακούς όρους, έχουν εκσυγχρονιστεί και προσαρμοστεί οι προσεγγίσεις τους ώστε να αναφέρονται σε ηλεκτρονικά μέσα. Στη συνέχεια του κεφαλαίου, θα παρουσιαστεί η χρήση του διαδικτύου από τους Έλληνες χρήστες. Στο επόμενο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή τα Social Media. Η ανάλυση είναι περιεκτική και στοχευμένη ώστε ο αναγνώστης να μπορεί να γνωρίζει τους όρους αλλά και τις διαφοροποιήσεις αυτών. Θα γίνει αναφορά στο περιεχόμενο αλλά και στους στόχους της κάθε πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. Κλείνοντας θα αναφερθούν οι βασικότερες ιστοσελίδες καθώς και οι χρήστες τους. Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται και η ανάλυση της έννοιας του Social Media Marketing. Παρουσιάζονται όλες εκείνες οι αρχές που διέπουν τον κλάδο αυτόν. Επίσης, δίνεται έμφαση στη στρατηγική που επιλέγουν οι επιχειρήσεις αλλά και στον σημαντικό ρόλο του Engagement μεταξύ φίρμας και καταναλωτών. Στο τέταρτο κεφάλαιο, εξετάζονται οι στατιστικές έρευνες που έχουν γίνει τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο της χρήσης των Social Media από καταναλωτές. Επιπλέον, θα προσεγγιστούν οι τύποι καταναλωτών και οι τρόποι που το Social Media Marketing οφείλει να τους προσεγγίσει. Στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας, θα παρουσιαστεί η συσχέτιση που έχουν οι πλατφόρμες των κινητών τηλεφώνων με την επιρροή του Social Media Marketing στη ζωή μας. Θα αναλυθεί η σχέση που έχουν και πως η ανάπτυξη του ενός επιφέρει αλλαγές και στην ανάπτυξη του άλλου. Κλείνοντας παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από την εν λόγω έρευνα αλλά και ερωτήματα που εγείρουν την ακαδημαϊκή βιβλιογραφία.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectInternet advertising
dc.subjectInternet marketing
dc.subjectOnline social networks
dc.titleSocial media marketing
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6043
dc.identifier.call659.14'4 ΚΑΛ
dc.description.abstractENA second parallel life has been established for the electronic user (PCs, tablets as well as mobiles) by the daily use of the Social Media. In this project we are going to deal with the Social Media Marketing science and investigate the main topics around the influence it has on its users. The present project consists of five chapters the content of which are summarized below. In the first chapter it has been considered necessary to present the meaning, the philosophy, the aim as well as the Marketing Mixture of the Marketing science. However, since we refer to internet terms the approaches have been updated to deal with electronic means. Throughout this paper there will be reports on Internet use in Greece. The next chapter is about the Social Media. The analysis is comprehensive and at the same time objective so that the reader is able to understand the terms and their differentiations. Moreover, for each platform of the Social Media the content and its aims will be mentioned. Finally, the major websites and their users will be stated. In the third chapter the significance of Social Media Marketing analysis is elaborated upon. All those principles that apply to the industry are presented. We mainly emphasize on the strategies followed by enterprises as well as the importance of Engagement between the brand name and the consumers. In the fourth chapter we are going to present the most relevant statistic researches that have taken place both on national and international level concerning the consumer’s use of Social Media. We will approach different types of consumers regarding the ways the Social Media Marketing ought to approach them. The last chapter of the project is going to link the mobile platforms with the Social Media Marketing influence in our lives. We are going to analyze the relation between them and the way they develop accordingly. Finally, we are going to indicate the problems and questions that will come up from the present master thesis that can bring an action to the academic circle.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»