dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Κανακοπούλου, Αθανασία Π. | |
dc.date.accessioned | 2014-09-15T07:28:17Z | |
dc.date.available | 2014-09-15T07:28:17Z | |
dc.date.issued | 2014-09-15T07:28:17Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5998 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως βασικό θέμα εξέτασης τις ποινικές ευθύνες, τις συνακόλουθες κυρώσεις και την εν γένει νομολογία που συνετέλεσε στη διαμόρφωση του εγχώριου, κοινοτικού και διεθνούς δικαίου για τη θαλάσσια ρύπανση από πλοία. Για τους σκοπούς της παρούσας, θα επιχειρηθεί μια γενική επισκόπηση του πλαισίου που διέπει τη ρύπανση της θάλασσας σε εσωτερικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο με βάση την αντίστοιχη υιοθετούμενη νομοθεσία. Ειδικότερα, η εργασία είναι χωρισμένη σε τέσσερα κεφάλαια τα οποία διαπραγματεύονται διεξοδικά το θέμα της διπλωματικής. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις υποθέσεις Erika και Prestige, οι οποίες κινητοποίησαν τη νομοθετική παραγωγή προκειμένου για την πρόληψη και την καταστολή της θαλάσσιας ρύπανσης από πλοία. Ως εκ τούτου, οι ποινικές ευθύνες και οι κυρώσεις που προβλέπονται είναι καίριας σημασίας και συμβάλλουν στην κατανόηση του απώτερου σκοπού της νομοπαραγωγικής διαδικασίας που συνδέεται τελικά με την ανάγκη προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Θάλασσα -- Μόλυνση -- Δίκαιο και νομοθεσία | |
dc.subject | Πλοία -- Περιβαλλοντικές απόψεις | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία | |
dc.subject | Διεθνές δίκαιο | |
dc.title | Ποινικές ευθύνες, κυρώσεις και νομολογία στο εσωτερικό, κοινοτικό και διεθνές δίκαιο για θαλάσσια ρύπανση από πλοία | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5998 | |
dc.identifier.call | 341.762 ΚΑΝ | |
dc.description.abstractEN | The present master thesis focuses mainly on the examination of the criminal liability, the potential sanctions and the case law which contributed on the formulation of the internal, European and international law regarding the pollution of the sea by ships. For the purposes of the present, a general overview of the legal frame that governs the pollution of the sea by ships will take place on an internal, European and international level, based on the corresponding adopted legislation. Particularly, the thesis is divided in four chapters which thoroughly analyze the subject matter. Emphasis is given on the cases of Erika and Prestige, which mobilized the legislation production towards the direction of prevention and confrontation of the sea pollution by ships. Subsequently, criminal liability issues as well as sanctions will conduce to the understanding of the ultimate aim of the legislative procedure which is finally linked to the need of protecting the sea environment. | |