Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΧατζόγλου, Μαρία Π.
dc.date.accessioned2014-09-12T11:33:49Z
dc.date.available2014-09-12T11:33:49Z
dc.date.issued2014-09-12T11:33:49Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5997
dc.description.abstractΑν και το πεδίο της εξ αποστάσεως παράδοσης μαθημάτων (e-Tutoring) διαρκώς εξελίσσεται, η ανάπτυξη e-courses διαπιστευμένων που να ακολουθούν προγράμματα σπουδών με πρότυπα εκμάθησης, καθώς και παιδαγωγικές μεθόδους δεν είναι συνηθισμένη. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας κατέστη ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος / website εξ αποστάσεως παράδοσης μαθημάτων (“e-Classics Tutoring”), που προσομοιώνει ένα ηλεκτρονικό φροντιστήριο ή εκπαιδευτικό οργανισμό, καθώς και ενός e-course μέσα σ’ αυτό, το οποίο στο σύνολό του περιλαμβάνει ένα εκπαιδευτικό σενάριο (“It’s all Greek to me!”). Το e-course παρέχεται για την εκμάθηση των Κλασικών γλωσσών (Αρχαίας Ελληνικής και Λατινικής) στα Αγγλικά, μέσω της μεθόδου της Αυτο- Κατευθυνόμενης Μάθησης. Ειδικότερα, μέσα από αυτό διερευνάται ο βαθμός καταλληλότητας των δραστηριοτήτων για την εκμάθηση των Κλασικών γλωσσών στην Αγγλική, με την οποία και θα συνδεθούν οι Κλασικές γλώσσες, βάσει ορισμένων «Προτύπων», καθώς και ο βαθμός ενίσχυσης της Αυτο-Κατευθυνόμενης Μάθησης. Διεξήχθη εργαστήριο 34 ακαδημαϊκών σπουδαστών (“e-Classics Tutoring Lab”) και αποτιμήθηκε ο βαθμός συμβολής του στα ανωτέρω. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι αξιολογητές βρήκαν σε πολύ μεγάλο βαθμό κατάλληλες τις δραστηριότητες του course και ενίσχυσαν σημαντικά την Αυτο-Κατευθυνόμενη Μάθηση μέχρι το τέλος της μαθησιακής διαδικασίας, στα οποία, όπως επιβεβαιώθηκε, βοήθησε σε μεγάλο βαθμό το εργαστήριο “e-Classics Tutoring Lab” και το website “e-Classics Tutoring”. Από την επιπρόσθετη πληροφόρηση που συνελέγη εξήχθησαν ωφέλιμες πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση του website μελλοντικά. Επί τη βάσει αυτής της έρευνας, το περιβάλλον “e-Classics Tutoring” θα μπορούσε να φιλοξενήσει μελλοντικά και άλλα e-courses, για τα οποία έχει προβλεφθεί σχετικός σχεδιασμός, καθώς και να προτείνει την εφαρμογή διαπιστευμένων e-courses. Ανάλογα courses Αυτο-Κατευθυνόμενης Μάθησης συστήνεται να υιοθετηθούν στην τυπική εκπαίδευση και σε διαφορετικά πλαίσια μάθησης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΤηλεκπαίδευση
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.titleΕξ αποστάσεως παράδοση μαθημάτων κλασικών γλωσσών μέσω αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης: ανάπτυξη διαδικτυακού περιβάλλοντος e-tutoring κλασικών γλωσσών στην αγγλική με τη μέθοδο της αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call371.334 ΧΑΤ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»