Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΒρεττού, Σταυρούλα Π.
dc.date.accessioned2014-09-09T11:04:40Z
dc.date.available2014-09-09T11:04:40Z
dc.date.issued2014-09-09T11:04:40Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5994
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση της κάβας του ΑΒ Βασιλόπουλου με στόχο την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής, του τρόπου υλοποίησης και εφαρμογής της στρατηγικής και των μεθόδων αξιολόγησης και ελέγχου. Η ανάλυση αυτή πραγματοποιείται με τη χρήση ενός μοντέλου: του στρατηγικού μάνατζμεντ. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος και από το πρώτο έως το τέταρτο κεφάλαιο προσεγγίζεται θεωρητικά το μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ που περιλαμβάνει την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, τη διαμόρφωση στρατηγικής, την υλοποίηση στρατηγικής και τέλος την αξιολόγηση και τον έλεγχο της επίδοσης της επιχείρησης. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται ο στρατηγικός σχεδιασμός του τμήματος της κάβας της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος με βάση το θεωρητικό υπόβαθρο που αναπτύχθηκε στο πρώτο μέρος της εργασίας. Αρχικά, αναλύεται η παρούσα κατάσταση της εταιρείας και στη συνέχεια παρουσιάζεται η διαμόρφωση της στρατηγικής και οι τρόποι εφαρμογής, αξιολόγησης και ελέγχου της. Η ανάλυση της παρούσας κατάστασης αφορά την παρουσίαση της επιχείρησης, του αντικειμένου της και των δραστηριοτήτων της. Αρχικά, γίνεται παρουσία της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος, μετέπειτα του Ομίλου που ανήκει και μετά ακολουθεί περιγραφή όλων των στοιχείων που την προσδιορίζει: προϊόντα, πωλήσεις και ανταγωνισμός. Στη συνέχεια, εξετάζοντας τους παράγοντες που θα οδηγήσουν στην διαμόρφωση της στρατηγικής, ανιχνεύεται το περιβάλλον της επιχείρησης. Η ανίχνευση του περιβάλλοντος περιλαμβάνει το κοινωνικό περιβάλλον (οικονομικές, τεχνολογικές, πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις), το περιβάλλον του κλάδου και το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης (δομή, κουλτούρα, πόρους). Τελικά, η ανάλυση του περιβάλλοντος οδηγεί στον προσδιορισμό των στρατηγικών παραγόντων της επιχείρησης (δυνάμεις, αδυναμίες, ευκαιρίες, απειλές). Τέλος, με βάση αυτά, η εργασία καταλήγει στην προτεινόμενη επιχειρησιακή, επιχειρηματική και λειτουργική στρατηγική με τα συμπεράσματα για την εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος και μετέπειτα παρουσιάζεται η αξιολόγηση και ο έλεγχος της επιλεγμένης στρατηγικής. Κλείνοντας αυτή τη μελέτη, συμπεραίνουμε ότι το τμήμα της κάβας του ΑΒ Βασιλόπουλου αποτελεί ένα πολύ επιτυχημένο κομμάτι του εμπορικού τμήματος της εταιρείας παρά τον έντονο ανταγωνισμό και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectSupermarkets
dc.subjectΠοτά
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ: στρατηγική ανάλυση επιχείρησης: περίπτωση κάβας ποτών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5994
dc.identifier.call658.4012 ΒΡΕ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»