Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΒολάνης, Μιχάλης - Χρόνης Π.
dc.date.accessioned2014-06-27T13:10:02Z
dc.date.available2014-06-27T13:10:02Z
dc.date.issued2014-06-27T13:10:02Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5911
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε ένα εικονικό εργαστήριο χημείας για χρήση σε διαδραστικούς πίνακες πολλαπλής αφής. Το εικονικό εργαστήριο απευθύνετε σε μαθητές του Γυμνασίου και των πρώτων τάξεων του Λυκείου, καλύπτοντας τις παρακάτω θεματικές ενότητες. Περιεκτικότητες διαλυμάτων (w/w, w/v, v/v), Αραίωση διαλυμάτων, Συμπύκνωση διαλυμάτων, Ανάμιξη διαλυμάτων. Μέσα από το περιβάλλον προσομοίωσης που παρέχει το εικονικό εργαστήριο Xημείας, οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να πειραματιστούν άφοβα με ένα πλήθος χημικών ουσιών που βρίσκονται στο αποθετήριό του. Παράλληλα έχουν στην διάθεσή τους κάποια εργαστηριακά εργαλεία αλλά και όργανα για την καλύτερη παρατήρηση των πειραμάτων. Επίσης μέσα από το εργαστήριο οι χρήστες καλούνται να επιλύσουν πλήθος διαδραστικών ασκήσεων που αφορούν τις θεματικές ενότητες που αναφέρθηκαν παραπάνω. Το θεωρητικό πλαίσιο της διπλωματικής αναλύει την θεωρία της διερευνητικής μάθησης, η οποία εφαρμόστηκε στην δημιουργία του εργαστηρίου, παρουσιάζει τα διάφορα ήδη διαδραστικών πινάκων και πως μπορούν να συμβάλουν στην διδακτική της Χημείας. Τέλος αναλύονται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του εικονικού εργαστηρίου Xημείας.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΧημεία -- Διδασκαλία με υπολογιστή
dc.subjectΔιδακτικά συστήματα -- Σχεδιασμός
dc.subjectΕικονική πραγματικότητα
dc.subjectΧημικά εργαστήρια
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.titleΕικονικό εργαστήριο χημείας για διαδραστικό πίνακα
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call371.334 ΒΟΛ
dc.description.abstractENWithin the context of the present thesis a virtual chemistry lab has been developed to be used on interactive whiteboards with multitouch technology support. This lab is aimed at Secondary Education students, covering the following topics. Solution concentrations (w / w, w / v, v / v), Dilution of solutions, Concentration of solutions, Mixing of solutions. Through simulation environment that provides the virtual chemistry lab, users are enabled to fearlessly experiment with a multitude of chemical substances found in its repository. Concurrently, a number of laboratory tools and instruments are at the users’ disposal to better observe the experiments conducted. Furthermore, users, attending the virtual lab, are encouraged to perform a plethora of interactive exercises concerning the aforementioned modules. The theoretical framework of the thesis delineates central learning theories governing the design of the virtual lab, presents the different types of interactive whiteboards available and the way the latter can contribute to the teaching of Chemistry. Finally, the design and implementation of the virtual chemistry lab is presented and detailed.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»