Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΣάντος, Αλέξανδρος Χ.
dc.date.accessioned2014-06-03T08:03:05Z
dc.date.available2014-06-03T08:03:05Z
dc.date.issued2014-06-03T08:03:05Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5852
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ των ναυτιλιακών εταιρειών δεν ασχολείται μόνο με την ανάπτυξη και την εφαρμογή επιτυχημένων στρατηγικών. Για να είναι επιτυχές το μάρκετινγκ πρέπει να υπάρξει ένας προσανατολισμός μάρκετινγκ σε όλη την εταιρεία, ο οποίος θα πρέπει προωθεί την ιδέα του και να καταδεικνύει μια προσέγγιση του σε όλες τις εσωτερικές και εξωτερικές δραστηριότητες. Η έννοια του προσανατολισμού των πελατών στις επιχειρηματικές αγορές, έχει προσελκύσει την προσοχή από τους ακαδημαϊκούς και τα στελέχη και έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως στην επιστήμη του μάρκετινγκ. Ο όρος «πελατοκεντρικές» επιχειρήσεις χρησιμοποιείται για να περιγράψει το πόσο η επιχείρηση γνωρίζει τις ανάγκες των πελατών και πώς ανταποκρίνεται η επιχείρηση όσον αφορά τη συνεχή δημιουργία αξίας και την παράδοση. Παρά την αυξανόμενη βιβλιογραφία που επικεντρώνεται στον προσανατολισμό στον πελάτη και τις σχέσεις των επιχειρήσεων εν γένει, υπάρχει έλλειψη βιβλιογραφίας που να εξηγεί τον προσανατολισμό του μάρκετινγκ σε ναυτιλιακές εταιρείες. Το ναυτιλιακό μάρκετινγκ μπορεί να περιγραφεί με τη βοήθεια όλων των πρακτικών πτυχών στο πλαίσιο ενός προγράμματος μάρκετινγκ, όπως η ανάλυση της αγοράς, κατάτμηση, το σχεδιασμό, τη διαφοροποίηση, την τοποθέτηση, την προώθηση και τη μεταφορά της παραγωγής υπηρεσιών. Η παρούσα μελέτη ξεκινά με μια σύντομη συζήτηση και τους ορισμούς του μάρκετινγκ των ναυτιλιακών εταιρειών. Στη συνέχεια, αναλύεται το πλαίσιο του προσανατολισμού στον πελάτη στις ναυτιλιακές εταιρείες, κάτι που βασίζεται σε εμπειρική έρευνα, η οποία αφορά την αγοραστική συμπεριφορά του στα ελεύθερα φορτηγά πλοία των τακτικών γραμμών της αγοράς. Κατά συνέπεια, η ψυχολογία και η αγοραστική συμπεριφορά των πελατών της ναυτιλιακής εταιρείας εξετάζονται, καθώς και οι ανάγκες μεταφοράς των ναυλωτών και των φορτωτών, οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων και οι παράγοντες που τους επηρεάζουν. Βασική επιδίωξη της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί πώς οι ιστοσελίδες των ναυτιλιακών εταιριών μπορούν να προσφέρουν όλες τι απαραίτητες πληροφορίες στους πελάτες και να εξασκήσουν το ρόλο του μάρκετινγκ των εταιριών αυτών, μειώνοντας αισθητά το κόστος της διαφήμισης. Η μελέτη καταλήγει με μια συζήτηση των ευρημάτων σε σχέση με τις επιπτώσεις τόσο στη θεωρία όσο και την πρακτική ναυτιλία.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλιακές επιχειρήσεις -- Μάρκετινγκ
dc.subjectΝαυτιλία
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο
dc.subjectΙστότοποι -- Ανάπτυξη
dc.titleΟι ιστότοποι των ναυτιλιακών εταιριών ως εργαλεία μάρκετινγκ και πώληση
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5852
dc.identifier.call387.5'068 ΣΑΝ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»