Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘεμιστοκλέους, Μαρίνος
dc.contributor.authorΤσίντζουρα, Πανωραία Π.
dc.date.accessioned2014-06-02T08:09:36Z
dc.date.available2014-06-02T08:09:36Z
dc.date.issued2014-06-02T08:09:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5847
dc.description.abstractΟι εταιρίες στην προσπάθειά τους να γίνουν σημαντικά καλύτερες και ανταγωνιστές δραστηριοποιούνται σε πολλούς τομείς: διοίκηση ολικής ποιότητας, ανασχεδιασμός, το κατάλληλο μέγεθος της εταιρίας, αναδιάρθρωση, πολιτιστικές αλλαγές και τέλος ανάκαμψη. Ενδεικτικά παραδείγματα τέτοιων εταιριών είναι μεγάλοι οργανισμοί (Ford), μικρές εταιρίες (Landmark Communications), εταιρίες που έχουν έδρα στις Ηνωμένες Πολιτείες (General Motors), αλλά και αλλού (British Airways), οργανισμοί που επιβιώνουν μόνο (Eastern Airlines), αλλά και εταιρίες που εμφανίζουν υψηλά κέρδη (Bristol-Myers Squibb). Σε κάθε περίπτωση ο στόχος είναι ο ίδιος: να αντιμετωπίσουν μία νέα, περισσότερο ανταγωνιστική αγορά αλλάζοντας τη διεξαγωγή διαδικασιών και όχι μόνο μέσα στην επιχείρηση. Αρκετές από αυτές τις προσπάθειες παρουσιάζουν μεγάλη επιτυχία και άλλες αποτελούν απόλυτη αποτυχία. Όμως, οι περισσότερες προσπάθειες κινούνται ανάμεσα σ’ αυτά τα δύο άκρα. Τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από την παρούσα εργασία μπορεί να φανούν χρήσιμα στους περισσότερους οργανισμούς καθώς το επιχειρηματικό περιβάλλον γίνεται με αυξητικό ρυθμό πιο ανταγωνιστικό μέσα στην επόμενη δεκαετία. Είναι γνωστό ότι και οι πιο ικανοί διευθυντές κάνουν τουλάχιστον ένα μεγάλο λάθος. Ένα ζήτημα είναι το γεγονός ότι η αλλαγή περιλαμβάνει πολυάριθμες φάσεις, οι οποίες συνήθως παίρνουν πολύ χρόνο. Η παράλειψη βημάτων δημιουργεί την ψευδαίσθηση της ταχύτητας και ποτέ δεν παράγει ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Ένα δεύτερο ζήτημα είναι το ότι κρίσιμα λάθη σε καθεμιά από τις φάσεις μπορεί να έχουν καταστροφική επίδραση επιβραδύνοντας τη δυναμική της κάθε εταιρίας και αναιρώντας προηγούμενες κατακτήσεις. Ταυτόχρονα, αν δεν ακολουθηθούν οι σωστές πρακτικές διαχείρισης αλλαγής, το γεγονός αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την αποτυχία των πληροφοριακών συστημάτων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΥπηρεσίες υγείας -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΥπηρεσίες υγείας -- Πληροφορική
dc.subjectΥγεία -- Πληροφοριακά συστήματα
dc.subjectMedical records -- Data processing
dc.titleΔιαχείριση αλλαγής σε οργανισμούς υγείας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5847
dc.identifier.call362.1068 ΤΣΙ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»