dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Πανταζής, Γεώργιος Ν. | |
dc.date.accessioned | 2014-05-28T09:42:48Z | |
dc.date.available | 2014-05-28T09:42:48Z | |
dc.date.issued | 2014-05-28T09:42:48Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5834 | |
dc.description.abstract | Η πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος της Πληροφορικής (ΜΠΠΛ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ») του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την επίβλεψη, καθοδήγηση και υποστήριξη της καθηγήτριας Κυρίας Βίρβου Μαρίας. Το αντικείμενο της εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού Σταυρόλεξο- Κρεμάλα. Το εκπαιδευτικό λογισμικό σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με βάση των συνδυασμό των κλασσικών παιχνιδιών της κρεμάλας και του σταυρόλεξου αφού ο μαθητής καλείτε να ανακαλύψει την λέξη (κρεμάλα) αφού του δοθεί μια περιγραφή αυτής (σταυρόλεξο). Στόχος του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού λογισμικού είναι να προσφέρει ένα πιο ελκυστικό, παραγωγικό, αποδοτικό και διασκεδαστικό τρόπο εκμάθησης ορθογραφίας σε συνδυασμό παράλληλης μάθησης λέξεων- εννοιών και περιγραφής αυτών . Αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών, καθώς έχουν την δυνατότητα να ορίζουν τις λέξεις με τις οποίες καλείτε ο μαθητής να συσχετιστεί είτε ορθογραφικά είτε εννοιολογικά και επίσης έχει την δυνατότητα να ελέγξει τις επιδόσεις του κάθε μαθητή ξεχωριστά, με βάση το είδος των λέξεων που συναναστρέφεται και το επίπεδο δυσκολίας. Στο συγκεκριμένο λογισμικό γίνεται εμφανής η προσπάθεια επίτευξης μίας διαλογικής και εποικοδομητικής επικοινωνίας, αφού απευθύνεται κυρίως σε μαθητές δημοτικού και γυμνασίου με ελλείπει γνώση χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή. Πρέπει να τονίσουμε πως το εκπαιδευτικό λογισμικό μας σχεδιάστηκε ώστε να καλύπτει και να πετύχει τους στόχους εκμάθησης, διδασκαλίας καθώς και να ενθαρρύνει την πρωτοβουλία. Επίσης, το λογισμικό προσφέρει την δυνατότητα στον μαθητή να προσαρμόζεται πάνω στις δυνατότητες του, δίνοντας του την ευχέρεια να επιλέξει το είδος της λέξεως (ρήματα, επίθετα, ουσιαστικά) που θα ασχοληθεί, καθώς και το επίπεδο δυσκολίας (εύκολο, μεσαίο, δύσκολο) με σκοπό να ταιριάξει τις προσωπικές του δυνατότητες και ανάγκες στο επίπεδο προτίμησης και δυσκολίας. Έτσι, δίνεται η ευκαιρία στο μαθητή μέσα από το περιβάλλον του υπολογιστή να εργαστεί με έναν διαφορετικό τρόπο, ένα τρόπο του οποίου θα του προσφέρει εξοικειώσει με τον κόσμο των υπολογιστών και των νέων τεχνολογιών. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | |
dc.subject | Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά | |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Λογισμικό εφαρμογών -- Ανάπτυξη | |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού "Σταυρόλεξο - Κρεμάλα" = Design and development of educational software "Crossword - Hangman" | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5834 | |
dc.identifier.call | 005.1 ΠΑΝ | |
dc.description.abstractEN | The thesis was produced as part of the graduate program in Informatics (ΜΠΠΛ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ») of Piraeus University under the supervision, guidance and support of Professor Ms Virvou Maria. The object of this project is the design and development of an educational software Crossword-Hangman. This educational software is designed and implemented based on the combination of classic games of hangman and Crossword after the student called to the word (gallows) after being given a description of it (Crossword). The objective of this courseware is to provide a more engaging, productive, efficient and fun way of learning spelling along parallel learning keyword and description of these concepts. It is a useful tool for teachers, as they have the ability to define words which call the student to relate either conceptually or spelling and also has the ability to monitor the performance of each student, based on the type of words socialize and level of difficulty. In this software becomes apparent pursuit of an interactive and constructive communication, reaching out especially to students in elementary and secondary school lacking knowledge of PC operation. We must emphasize that our educational software designed to cover and achieve their learning objectives, teaching and encouraging initiative. The software also offers the opportunity for the student to fit over the capabilities of giving him the option to choose the type of word (verbs, adjectives, nouns) that will work, and the level of difficulty (easy, medium, hard) with designed to suit your personal needs and possibilities in terms of preference and difficulty. So given the opportunity to the student through computer environment to work in a different way, a way which will provide familiarity with the world of computers and new technologies. | |