dc.contributor.author | Γιολδάση, Βασιλική Δ. | |
dc.date.accessioned | 2014-05-15T14:26:20Z | |
dc.date.available | 2014-05-15T14:26:20Z | |
dc.date.issued | 2014-05-15T14:26:20Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5817 | |
dc.description.abstract | Οι σύγχρονες προσεγγίσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθώς και οι εξελίξεις στην κοινωνία της τεχνολογίας και της πληροφόρησης επιβάλλουν την προσαρμογή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε αυτές. Οι εκπαιδευτικοί συνεχώς επιμορφώνονται και εξελίσσονται με κύριο σκοπό την αυτοβελτίωση τους ως διακομιστές της γνώσης. Οι νέοι εκπαιδευόμενοι παρακολουθούν τις εξελίξεις και θέλουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι τους. Για τους λόγους αυτούς το σχολείο και εν γένει το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν μπορεί να μένει στάσιμο και κολλημένο στην παραδοσιακή του εικόνα. Καλείται και αυτό μέσω των εκπαιδευτικών και των δομών του να αναμορφωθεί και να συμπορευτεί με τα νέα εκπαιδευτικά δεδομένα. Ο εκπαιδευτικός προσπαθεί να βρει τους καλύτερους δυνατούς τρόπους προκειμένου να ενσωματώσει τις Τ.Π.Ε. στο μάθημά του, να δημιουργήσει ένα δυναμικό περιβάλλον μάθησης αλλά και να προσεγγίσει από μια άλλη οπτική γωνία τους μαθητές του οι οποίοι πλέον είναι τόσο εξοικειωμένοι και λάτρεις του ψηφιακού κόσμου που ορθά αποκαλούνται «ψηφιακή γενιά». Μια ανάγκη, λοιπόν, που προκύπτει και θα εξετάσουμε στη συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία είναι η ενσωμάτωση των διαδραστικών επιτραπέζιων παιχνιδιών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κυρίως η δυνατότητα που παρέχεται στον απλό εκπαιδευτικό - της Αγγλικής γλώσσας εν προκειμένου - να δημιουργήσει διαδραστικά εκπαιδευτικά επιτραπέζια παιχνίδια χωρίς να έχει γνώσεις προγραμματισμού προκειμένου να τα προσαρμόσει στη διδασκαλία. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά | |
dc.subject | Αγγλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλία | |
dc.title | Ανάπτυξη διαδραστικών επιτραπέζιων παιχνιδιών για την εκμάθηση αγγλικών | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5817 | |
dc.identifier.call | 371.39'7 ΓΙΟ | |
dc.description.abstractEN | Modern approaches to the educational process as well as development in our society and information technology require adaptation of the educational process in them. School teachers are under constant training and development with the primary purpose of self-improvement as knowledge servers. Young learners monitor developments and want to be an integral part of them. For these reasons school, in general, and the curriculum cannot remain stagnant and stuck in their traditional image. The curriculum is called through its structures and educators to be reformed and catch up with new educational data. The teacher tries to find the best ways to integrate ICT in the lesson, to create a dynamic learning environment and to approach his students from another angle, the students who are nowadays both familiar and lovers of the digital world and that's why they are called "digital generation". A need, therefore, that incurred and will be looked into in this master thesis is the integration of interactive board games in primary and secondary education and in particular the ability that the English language teacher has to develop his own interactive educational games that meet his/her students' needs without having any clue of programming knowledge. | |