Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΤάσση, Μαρία
dc.date.accessioned2014-05-05T13:16:29Z
dc.date.available2014-05-05T13:16:29Z
dc.date.issued2014-05-05T13:16:29Z
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5784
dc.description.abstractΗ ποιότητα αναγνωρίζεται σήμερα από τις επιχειρήσεις ως ο θεμέλιος λίθος για την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Τα θέματα που σχετίζονται με την επίτευξη και τη βελτίωση της ποιότητας, καθώς και με την ικανοποίηση των πελατών τοποθετούνται στις προτεραιότητες των επιχειρήσεων. Σε μια τόσο ανταγωνιστική εποχή, οι επιχειρήσεις για την επιβίωση και την ανάπτυξή τους επικεντρώνονται πλέον σε τομείς που μπορούν να τους παρέχουν διαφοροποίηση και τελικά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ένας τέτοιος τομέας έχει αποδειχτεί ότι είναι η παροχή ανώτερης ποιότητας υπηρεσιών. Ένας κλάδος στον οποίο χρησιμοποιείται η ποιότητα υπηρεσιών ως μέσο διαφοροποίησης είναι και ο κλάδος μαζικής εστίασης. Πρόκειται για ένα κλάδο ραγδαία αναπτυσσόμενο, ο οποίος χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό και ο οποίος παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον. Αυτός είναι και ο λόγος που οδήγησε την ερευνήτρια στην επιλογή του θέματος της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Η παρούσα διπλωματική εργασία λοιπόν έχει ως αντικείμενο την μελέτη της ποιότητας υπηρεσιών ενός εστιατορίου μέσα από την έρευνα ικανοποίησης των πελατών του. Είναι πολύ θετικό και αισιόδοξο οι επιχειρήσεις που ανήκουν σε έναν τόσο ανταγωνιστικό κλάδο να διαπράττουν τέτοιου είδους έρευνες, οι οποίες θα τις βοηθήσουν να κατανοήσουν τα σημεία στα οποία πάσχουν, να τα διορθώσουν και να εξελιχθούν. Στο πλαίσιο της εργασίας αυτής αναλύονται θέματα που αφορούν μεταξύ άλλων τη διοίκηση ολικής ποιότητας, την ποιότητα υπηρεσιών και τις μεθόδους μέτρησης της ποιότητας. Επίσης γίνεται παρουσίαση των αποτελεσμάτων της στατιστικής έρευνας , παρουσιάζεται η ανάλυση τους και τα συμπεράσματα που προκύπτουν. Απώτερος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποκτήσει ο αναγνώστης γενικές γνώσεις πάνω σε θέματα ποιότητας υπηρεσιών και να δει πως η θεωρία εφαρμόζεται στην πράξη μέσω της στατιστικής έρευνας για την αξιολόγηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών από την ποιότητα υπηρεσιών σε ένα κατάστημα που ανήκει στον κλάδο μαζικής εστίασης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕστιατόρια, ταβέρνες, κλπ. -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.titleΜάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών σε υπηρεσία ταχείας εστίασης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5784
dc.identifier.call647.95068 ΤΑΣ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»