Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη δικτυακού πληροφοριακού συστήματος: πολλαπλό σύστημα Helpdesk

dc.contributor.advisorΜητρόπουλος, Σαράντης
dc.contributor.authorΚαραχάλιου, Αλεξάνδρα Θ.
dc.date.accessioned2014-03-13T08:19:14Z
dc.date.available2014-03-13T08:19:14Z
dc.date.issued2014-03-13T08:19:14Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5713
dc.description.abstractΖητούμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη μίας δικτυακής εφαρμογής που έχει ως σκοπό την εξυπηρέτηση των εργασιών που εκτελούνται από τμήματα τεχνικής υποστήριξης - τμήματα αρωγής (helpdesk), και η αξιολόγησή της. Η εργασία αποτελείται από δύο κύρια μέρη: Στο πρώτο μέρος γίνεται μελέτη της εφαρμογή από την πλευρά του τεχνολόγου λογισμικού, όπου παρουσιάζεται η ανάλυση, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της δικτυακής εφαρμογής, η οποία αναπτύχθηκε κυρίως με βάση το πρότυπο Struts και τις τεχνολογίες JSP / Servlets. Στο δεύτερο μέρος η εφαρμογή προσεγγίζεται από την πλευρά του μάνατζερ, όπου παρουσιάζεται η αξιολόγησή της εφαρμογής στο περιβάλλον χρήσης της, μέσα από τη μέθοδο Balanced Scorecard. Στοιχείο καινοτομίας της εφαρμογής που αναπτύχθηκε είναι η δυνατότητα λειτουργίας της σε πολλαπλά επίπεδα. Ο σχεδιασμός της επιτρέπει σε εταιρείες με διαφορετικά μοντέλα - οργανογράμματα να χρησιμοποιούν την εφαρμογή εισάγοντας σε αυτή τη δομή της ιεραρχίας τους. Με τον τρόπο αυτό, η εφαρμογή προάγει τη συνεργασία ανάμεσα σε τμήματα ή και εταιρείες και εξυπηρετεί το σύνολο των υπαλλήλων μιας εταιρείας.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectInformation technology -- Management
dc.subjectCustomer services -- Management
dc.subjectΛογισμικό εφαρμογών -- Ανάπτυξη
dc.subjectΤεχνολογία λογισμικού
dc.titleΑνάπτυξη δικτυακού πληροφοριακού συστήματος: πολλαπλό σύστημα Helpdesk
dc.title.alternativeNetwork information system development: a multiple Helpdesk systemen
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5713
dc.identifier.call004.068 ΚΑΡ
dc.description.abstractENThe subject of this dissertation is the development of a web application to support the tasks undertaken by a helpdesk department, and ways to evaluate its contribution. This dissertation consists of two main parts: In part A we present the approach of the application from the view of software developer. Here we present the analysis, the design and the implementation of our web application. We chose to develop our application based on Struts and JSP / Servlets technology. In part B we concentrate on the approach of the application from the view of manager. Here we evaluate the contributions of our application in a real world working environment, using as a tool the Balanced Scorecard. The application developed has introduced an innovative feature. It has the ability to work in multiple levels. Its design allows the usage from companies with different organizational models, by inserting the company’s hierarchy in the application. With this feature, the application promotes the cooperation between departments or companies and serves all of the employees.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»