dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Ευστράτιος | |
dc.contributor.author | Μιχαηλίδης, Θωμάς Σ. | |
dc.date.accessioned | 2014-03-04T08:23:40Z | |
dc.date.available | 2014-03-04T08:23:40Z | |
dc.date.issued | 2014-03-04T08:23:40Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5699 | |
dc.description.abstract | Η ανάγκη για την προστασία του περιβάλλοντος απασχολεί όλο και περισσότερο την ανθρωπότητα. Νέοι και αυστηρότεροι νόμοι θεσπίζονται συνεχώς. Η διεθνής ναυτιλιακή κοινότητα δεν θα μπορούσε φυσικά να μείνει ανεπηρέαστη από τα γεγονότα. Ύψιστη προτεραιότητα αποτελεί πλέον η προσπάθεια μείωσης των εκπομπών αερίων ρύπων των πλοίων. Το ζήτημα του σχεδιασμού και λειτουργίας μιας ‘πράσινης’ εφοδιαστικής αλυσίδας και τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν, αποτελεί το θέμα της εργασίας. Η ανάλυση γίνεται με θεωρητικό τρόπο στα πλαίσια της ναυτιλίας τακτικών γραμμών και αφορά ειδικότερα τις εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Στο κείμενο αναγνωρίζονται δεκατρία κύρια προβλήματα και προτείνονται βέλτιστες λύσεις και πρακτικές. Επιπλέον υπογραμμίζονται κενά, τα οποία θα ήταν χρήσιμο να καλύψουν οι μελλοντικές ερευνητικές προσπάθειες. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Θάλασσα -- Μόλυνση | |
dc.subject | Πλοία | |
dc.subject | Αειφόρος ανάπτυξη | |
dc.subject | Περιβαλλοντική πολιτική | |
dc.subject | Ναυτιλιακή πολιτική | |
dc.subject | Εμπορευματοκιβώτια | |
dc.title | Green maritime logistics: problems and solutions for the container shipping | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5699 | |
dc.identifier.call | 363.739 4 ΜΙΧ | |
dc.description.abstractEN | Humanity is more and more concerned about the need to protect the environment. New and stricter regulations are continuously being implemented. Naturally, the international maritime community could not avoid affection. The effort to reduce ship emissions is now of highest priority. The issue of designing and operating a green maritime logistics and supply chain is the subject of this dissertation. The theoretical analysis is limited within the context of liner shipping and especially container shipping companies. Thirteen main problems are identified and optimization solutions are being proposed, along with green best practices. In addition, a few gaps are being underlined in order to provide directions for future studies. | |