Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΑρβανίτη, Στυλιανή Γ.
dc.date.accessioned2014-01-28T11:12:09Z
dc.date.available2014-01-28T11:12:09Z
dc.date.issued2014-01-28T11:12:09Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5677
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί αρχικά στην αναφορά της διαφήμισης στο διαδίκτυο, στην επίδραση των νέων τεχνολογιών στα διαφημιστικά μέσα του μάρκετινγκ και δεύτερον στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τη χρήση αυτής ως εργαλείου του μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις. Αρχικά γίνεται μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας που καλύπτει τη σχετική θεματολογία. Στην αρχή παρουσιάζονται ορισμοί του marketing, το internet μάρκετινγκ και αναλύονται τα πλεονεκτήματα του δεύτερου έναντι του πρώτου. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στις μεθόδους του internet marketing και γίνεται περαιτέρω ανάλυση της διαφήμισης στο διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα γίνεται αναφορά της χρήσης του διαδικτύου καθώς και των χαρακτηριστικών αυτού. Ακόμη γίνεται μια ιστορική αναδρομή σε μέσα διαφήμισης των προηγούμενων ετών και στα σημερινά μετά την έλευση του διαδικτύου. Επιπλέον γίνεται αναλυτική παρουσίαση της διαδικτυακής διαφήμισης όσον αφορά τις βασικές μορφές της, τις διαφορές της με την παραδοσιακή και τη χρήση της στο διαδικτυακό marketing. Έπειτα ακολουθεί η ανάλυση των εταιρικών διαφημιστικών ιστοσελίδων που συνοπτικά αποτελεί την εφαρμογή του marketing μέσα από το διαδίκτυο, παρουσιάζεται ο κύκλος ζωής αυτών καθώς και οι λόγοι για τις οποίους οι εταιρίες θα πρέπει να τις διαθέτουν ως μέσο προβολής και προώθησης. Μετά την ανάλυση των προηγούμενων ακολουθεί περιγραφή ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί πάνω στο Internet marketing στο διεθνή επιστημονικό χώρο. Αυτές οι έρευνες πιο συγκεκριμένα αφορούν τόσο την ανάλυση της συμπεριφοράς των επιχειρήσεων απέναντι στη διαδικτυακή διαφήμιση όσο και την συμπεριφορά των χρηστών απέναντι σε αυτή. Κλείνοντας το πρώτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση της αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης και τρόποι αξιοποίησης της διαφημιστικής δύναμης. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής. Σκοπός της έρευνας αποτελεί η ανάλυση ιστοσελίδων επιτυχημένων και μη επιτυχημένων. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζεται μέσω της μεθόδου της παρατήρησης τα κοινά χαρακτηριστικά που κάνουν τις ιστοσελίδες αυτές πιο επιτυχημένες και κατ' επέκταση κερδοφόρες. Ακόμη γίνεται ανάλυση των δεδομένων και παρουσιάζεται συσχετίσεις μεταξύ των διαφόρων μεταβλητών. Κλείνοντας το παρών κεφάλαιο αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας καταλήγοντας σε συμπεράσματα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ
dc.subjectInternet advertising
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet)
dc.subjectΤεχνολογικές καινοτομίες
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Πληροφορική
dc.titleΔιαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των νέων τεχνολογιών στα διαφημιστικά μέσα του μάρκετινγκ
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5677
dc.identifier.call658.8'4 ΑΡΒ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»