Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧονδροκούκης, Γρηγόριος
dc.contributor.authorΧαλιώτη, Χαρίκλεια
dc.date.accessioned2013-06-27T06:55:46Z
dc.date.available2013-06-27T06:55:46Z
dc.date.issued2013-06-27T06:55:46Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5525
dc.description.abstractΗ εποχή μας χαρακτηρίζεται έντονα από την επιρροή των σύγχρονων τεχνολογιών, οι οποίες αναπτύσσονται και αλλάζουν μορφή, περιεχόμενο και δεδομένα με ταχύτατους ρυθμούς. Σ’ ένα, λοιπόν, συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον οι επιχειρήσεις δε θα μπορούσαν να μην προσαρμοστούν μέσα σ’ αυτό. Η παρούσα εργασία δίνει τη δυνατότητα να κατανοήσουμε σε βάθος πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες που προσφέρει το Διαδίκτυο, κυρίως στον τομέα του μάρκετινγκ για μέγιστη βελτιστοποίηση επίτευξης στόχων. Το πρώτο κεφάλαιο αποσκοπεί στο να εισαγάγει τον αναγνώστη –ακόμα και τον πιο αρχάριο- στις βασικές έννοιες του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ καθώς και στα οφέλη που αποκομίζει η επιχείρηση εφαρμόζοντας όλα αυτά τα εργαλεία. Επίσης, επιχειρείται μια σύγκριση απλού και ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για να κατανοηθούν καλύτερα τα οφέλη του Διαδικτύου. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσεται πλήρως το επιχειρησιακό σχέδιο μέσα από πολλαπλά βήματα (7 βασικά βήματα) που πρέπει η εταιρεία να καταστρώσει για να δημιουργήσει ένα επιτυχημένο προϊοντικό μάρκετινγκ. Επίσης, γίνεται ανάλυση στρατηγικού σχεδιασμού μιας διαδικτυακής σελίδας, λαμβάνοντας υπόψη ποιο είναι το κοινό-στόχος αναλύοντας διάφορους τύπους αγοραστικής συμπεριφοράς. Στο επόμενο κεφάλαιο, παρουσιάζονται αναλυτικά ο κατάλληλος σχεδιασμός της online διαφήμισης, τα οφέλη και οι τρόποι αξιοποίησης, οι δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας της online διαφήμισης, καθώς επίσης και τα διάφορα εργαλεία προώθησης (όπως τα banners). Στο τελευταίο κεφάλαιο, αναλύεται βήμα προς βήμα ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης μέσα από δομημένα product websites. Παρουσιάζονται, επιπλέον, παραδείγματα γνωστών επιχειρήσεων που βελτιστοποίησαν το όνομά τους στον εμπορικό χώρο, αυξάνοντας πωλήσεις και κύρος μέσα από πετυχημένα και πρωτοποριακά websites.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείν
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Πληροφορική
dc.titleΗ εφαρμογή νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ (e-marketing) στις σύγχρονες επιχειρήσεις (ηλεκτρονικό επιχειρείν)
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5525
dc.identifier.call658.8'4 ΧΑΛ
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»