Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘαλασσινός, Ελευθέριος
dc.contributor.authorΣτεφανάδης, Ισίδωρος Χ.
dc.date.accessioned2013-05-13T09:47:15Z
dc.date.available2013-05-13T09:47:15Z
dc.date.issued2013-05-13T09:47:15Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5360
dc.description.abstractΟ χώρος της ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από υψηλό ανταγωνισμό και αποτελεί ένα τομέα ευαίσθητο σε πολλαπλού κινδύνους. Είναι κοινά αποδεκτό ότι οι ναυτιλιακές αγορές επηρεάζονται πάντα από τους συνολικούς επιχειρηματικούς κύκλους. Η Κίνα τα τελευταία είκοσι έτη πραγματοποίησε μεγάλη πρόοδο και κατόρθωσε να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στη ναυπηγική βιομηχανία και στις λοιπές ναυτιλιακές αγορές. Η Κίνα γίνεται σε ένα μεγάλο βαθμό ο ρυθμιστής της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας επηρεάζοντας τόσο την προσφορά όσο και την ζήτηση των ναυτιλιακών αγορών. Νέα ναυπηγία ικανά να κατασκευάσουν πλοία ίδιας ποιότητας με αυτά της Κορέας και της Ιαπωνίας και στον ίδιο χρόνο, ζήτηση για μεταφορές πρώτων υλών με σκοπό να καλύψουν τις απαίτησες της αλματώδους ανάπτυξης της οικονομίας αλλά και να ενισχυθούν οι εξαγωγές της. Πάνω απ' όλα όμως η Κίνα είναι ή μόνη οικονομία στο κόσμο με μεγάλη ρευστότητα αποτέλεσμα της συσσώρευσης του πλεονάσματος συναλλαγών με τον παγκόσμια αγορά την τελευταία δεκαετία. Αναμφισβήτητα η Κίνα πέρα από δυνατότητα έχει πραγματική δίψα για επενδύσεις και ασφαλή τοποθέτηση των κεφαλαίων της στο εξωτερικό. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των δυνάμεων εκείνων που συνέβαλαν στην κινεζική επιτυχία διερευνώντας τα τυχόν συγκριτικά πλεονεκτήματα. Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα, στην επόμενη δεκαετία, δεν είναι η ανάπτυξη της οικονομίας της ίδιας της Κίνας, προκειμένου να βγει συμπερασματικά πόσα πλοία θα απασχολούνται, αλλά αν η Κίνα θα αυξήσει το εμπορικό στόλο, σε τέτοιο βαθμό που θα γίνει αυτάρκης στις μεταφορικές της ανάγκες. Από την άλλη μεριά ενδιαφέρον παρουσιάζει η μελέτη εκείνων των στοιχείων της οικονομίας που συνέβαλαν στην ανωτέρω πρόοδο. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιείται η παρουσίαση πολλαπλών πρόσφατων στατιστικών στοιχείων με βάση τα οποία επιχειρείται να προσδιοριστούν οι τάσεις καθώς και η συν-ολοκλήρωση ανάμεσα στους οικονομικούς και ναυτιλιακούς επιχειρηματικούς κύκλους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλία -- Κίνα
dc.subjectΟικονομική ανάπτυξη -- Κίνα
dc.subjectΚίνα -- Οικονομικές συνθήκες
dc.subjectΔιεθνές εμπόριο
dc.titleΗ οικονομική ανάπτυξη της Κίνας και η συνεισφορά της στην ανάκαμψη της παγκόσμιας ναυτιλιακής αγοράς
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5360
dc.identifier.call387.5'51 ΣΤΕ
dc.description.abstractENSeaborne trade is a field of high competition and a business area very vulnerable to various risks and maritime markets are always driven by the global business cycles. China made a lot of progress the last twenty years and managed to become a world leader in shipbuilding industry and maritime markets. These days China is largely a regulator of global maritime industry by influencing both supply and demand of shipping markets. New shipyards capable of building ship the same quality as Korea and Japan and at the same time demand for transport of raw materials in order to meet the demands of rapid growth of the economy and strengthen exports. Above all, China is the only economy in the world with great fluidity result of accumulation of the surplus of trade with the world market for the last decade. Undoubtedly, China has potential beyond real thirst for investment and safe placement of funds abroad. The scope of this essay is to discover the driving forces of the Chinese success searching for any competitive advantage. On the other hand, there is an interest for exploring the shipping strategy of China and the characteristics of the domestic economy which enhanced the aforementioned development. To this end, there is a multiple analysis or recent data which aim to identify trends and any co-integration between economic and maritime business cycles. The biggest problem in the next decade, it is the economic development of China itself, to come out conclusively how many ships will be employed, but whether China will increase its merchant fleet, to such an extent that would become self-sufficient in transport need. On the other hand, interest is the study of those elements of the economy contributed to this progress. For this purpose place the presentation of multiple recent statistics on the basis of which attempts to identify trends and co- integration between financial and shipping business circles.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»