Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣινανιώτη, Αριστέα
dc.contributor.authorΗλιόκαυτος, Τιμολέων Π.
dc.date.accessioned2013-05-02T08:55:03Z
dc.date.available2013-05-02T08:55:03Z
dc.date.issued2013-05-02T08:55:03Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5356
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σαν αντικείμενο μελέτης την ηλεκτρονική διαφήμιση. Η ανακάλυψη και η μετέπειτα συνεχιζόμενη εξέλιξη του Διαδικτύου έφερε ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών οι οποίες επηρεάζουν την αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο. Αρχικά καθορίζεται η έννοια της διαφήμισης, αναλύονται οι κυριότερες λειτουργίες της και περιγράφονται τα σημαντικότερα είδη τα οποία συναντούνται συχνότερα. Στη συνέχεια η έρευνα επικεντρώνεται αποκλειστικά στη διαδικτυακή διαφήμιση, εξετάζοντας τους κυριότερους τύπους της διαφήμισης web, καθώς και την αποτελεσματικότητά της στο καταναλωτικό κοινό. Ιδιαίτερο ρόλο διαδραματίζει η συμβολή του παγκόσμιου διαδικτυακού ιστού στη λειτουργία και γενικά στην παρουσία των ηλεκτρονικών διαφημίσεων. Η προβολή των διαφημιστικών πλαισίων στηρίζεται στη χρήση διαφόρων γλωσσικών μέσων και τεχνικών που βασίζονται στη χρήση της κατάλληλης γλώσσας και έχουν ως σκοπό να πείσουν τον καταναλωτή να αγοράσει το διαφημιζόμενο προϊόν. Η πειθώ είναι δυνατόν να επιτευχθεί με τις ερωτήσεις, τις προτροπές και με την προβολή στην οθόνη του χρήστη προτάσεων οι οποίες περιέχουν προσωπικές και κτητικές αντωνυμίες. Η επίκληση των συναισθημάτων αποτελεί μια ακόμη μέθοδο που συχνά έχει θετικά αποτελέσματα. Πέρα όμως από τη γλώσσα, καθοριστικός παράγοντας στην επιτυχία της ηλεκτρονικής διαφήμισης είναι και η εμφάνισή της. Το χρησιμοποιούμενο μέγεθος σε συνδυασμό με άλλους δημιουργικούς παράγοντες επηρεάζουν αρκετά το βαθμό αποτελεσματικότητάς της. Επιπλέον, η διαδικτυακή διαφήμιση οφείλει κάθε φορά να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού και να προβάλει αγαθά και υπηρεσίες τα οποία ικανοποιούν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τις ανάγκες του. Γι' αυτό είναι απαραίτητη η κατανόηση της συμπεριφοράς του ηλεκτρονικού αγοραστή, καθώς και των παραγόντων που επιδρούν σε αυτήν από την πλευρά των διαφημιστών προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η απόδοση της διαφήμισης στο Διαδίκτυο. Πέρα όμως από τα παραπάνω τη λειτουργία και γενικά την παρουσία της διαφήμισης στο ιντερνέτ ρυθμίζουν και ορισμένοι νομικοί κανόνες που ενδέχεται να διαφέρουν από χώρα σε χώρα. Η παρούσα εργασία μελετά τη νομολογία της ηλεκτρονικής διαφήμισης στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και στην Ελλάδα. Τέλος γίνεται καταγραφή των συμπερασμάτων που προέκυψαν από την συνολική έρευνα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαφήμιση
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ
dc.subjectΔιαδίκτυο -- Επιχειρήσεις
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείν
dc.titleΗλεκτρονική διαφήμιση
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5356
dc.identifier.call658.84 ΗΛΙ
dc.description.abstractENThis work has studied online advertising. The discovery and subsequent ongoing evolution of the Internet has brought substantial changes in the way of advertising products and services that affect the market worldwide. First of all defined the concept of advertising, its main functions is analyzed and described the major species encountered frequently. Subsequent investigation focused solely on online advertising, examining the main types of advertising web, and the effectiveness to the general public. Special role played by the contribution of global internet web mode and generally in the presence of electronic advertisements. The projection of banners is based on the use of various linguistic tools and techniques which are based on the use of appropriate language and are designed to persuade consumers to buy the advertised product. Persuasion can be reached with questions, prompts and the screen display's proposals which contain personal and possessive pronouns. The invocation of emotions is another method which often has positive results. Apart from the language, decisive factor in the success of online advertising is the appearance. The size used in combination with other factors influencing enough in its effectiveness. Moreover, online advertising has to meet the demands of consumers and promote goods and services that meet their needs. For that it is necessary to understand the behavior of e-buyer, and the factors that affect it from the side of advertisers in order to maximize the performance of Internet advertising. Apart from the above, function and generally the presence of advertising on the internet are regulated by legal rules that may differ from country to country. This paper examines the case of online advertising in the United States and Greece. Finally we record the findings from the overall investigation.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»