Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκιζιάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣτρατινάκη, Στυλιανή Μ.
dc.date.accessioned2013-03-27T10:12:48Z
dc.date.available2013-03-27T10:12:48Z
dc.date.issued2013-03-27T10:12:48Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5284
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται μία μελέτη των παραγόντων που επηρέασαν το ύψος των ναύλων κατά το έτος 2010 με βάση στοιχεία που συλλέγονται από ένα πίνακα (βλ. παράρτημα) με τις συμφωνίες ναύλωσης των bulk carriers. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη παρουσίαση της αγοράς των bulk carriers και μια γενική αναφορά στους παράγοντες που καθορίζουν το ύψος των ναύλων. Στη συνέχεια μελετώντας τους συντελεστές του πίνακα για το 2010, προκύπτουν συμπεράσματα για τη διακύμανση των ναύλων. Η βασική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε έγκειται στο διαχωρισμό του πίνακα στις τρεις κατηγορίες handymax, panamax, capesize, στην επεξεργασία των στοιχείων που περιέχει κάθε επιμέρους πίνακας, καθώς και στην μεταξύ τους σύγκριση και εξαγωγή συμπερασμάτων. Με συγκρίσεις των μέσων όρων των ναύλων ανά παράμετρο, αποδείχτηκε εν τέλει πως για το 2010 η αύξηση της χωρητικότητας του στόλου οδηγεί σε αύξηση του ναύλου. Σχετικά με την ηλικία σε γενικό επίπεδο βλέπουμε μείωση της τιμής με την αύξηση της ηλικίας, παρουσιάζεται όμως διαφοροποίηση του αποτελέσματος για κάθε κατηγορία πλοίου. Μελετώντας τη συμπεριφορά των ναύλων ανά μήνα προκύπτει ότι τα capesize έχουν τη μεγαλύτερη κινητικότητα. Τέλος, ο Ατλαντικός ωκεανός αποδείχτηκε ότι είναι ακριβότερος έναντι του Ειρηνικού ωκεανού, όπως επίσης ότι σε αυτή την αγορά πραγματοποιήθηκαν και λιγότερες διαδρομές για το 2010.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαύλωση και ναύλος
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομική
dc.subjectBulk carrier cargo ships
dc.titleΤα χαρακτηριστικά που καθορίζουν το ύψος των ναύλων στην αγορά των bulk carriers σε δεδομένες χρονικές στιγμές
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5284
dc.identifier.call388.044 ΣΤΡ
dc.description.abstractENThis thesis presents a study of the factors influencing the freight rates in 2010 using data collected from a table with the fixtures of bulk carriers. Initially, there is an overview of bulk carriers’ shipping market and a brief reference to the factors which determine the freight rates in this market. Following, based on the referred table of 2010 and the study of the included parameters, were derived conclusions about the volatility of freight rates. The basic methodology followed consists of the separation of the table in three categories, those would be handymax, panamax, capesize, the data process of each category and finally the comparison as well as the conclusions drawn from it. By comparing the average rate of each factor was proven that for the year 2010 the increase in capacity lead to higher rates. Furthermore, the overall rate amount was reduced with the increasing age, regardless the size of the vessel. Regarding the freight rate per month the capesize category shows the highest volatility. Finally, Atlantic Ocean was proven to be more expensive than Pacific Ocean as well as, in the market of Atlantic Ocean was made fewer trips during 2010.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»