Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜάλλιαρης, Πέτρος
dc.contributor.authorΚαρυδάκης, Νικόλαος Φ.
dc.date.accessioned2013-03-14T08:51:56Z
dc.date.available2013-03-14T08:51:56Z
dc.date.issued2013-03-14T08:51:56Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5264
dc.description.abstractΟ Τραπεζικός κλάδος αποτελεί ένα από τα ποιο δυναμικά και ταχύτατα αναπτυσσόμενα κομμάτια της Ελληνικής οικονομίας. Η διεθνοποίηση του τραπεζικού συστήματος, καθώς και οι κοινοτικές και διεθνείς εξελίξεις οδηγούν σε μεγάλες αλλαγές όλο το πιστωτικό σύστημα της χώρας και παράλληλα ωθούν τα πιστωτικά ιδρύματα να λειτουργήσουν σε ανταγωνιστική βάση με επίκεντρο την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στο χαμηλότερο δυνατό κόστος. Ο θεσμικός εκσυγχρονισμός του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος και η προσαρμογή του στα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα υλοποιείται σταδιακά με την ενσωμάτωση στο εσωτερικό δίκαιο, των κοινοτικών κανόνων και οδηγιών που αναφέρονται στην ενιαία χρηματοπιστωτική αγορά, έχοντας ως αποτέλεσμα την θεαματική αναμόρφωση του και την ενεργοποίηση των μηχανισμών ανταγωνισμού. Προκύπτουν λοιπόν θέματα στρατηγικών επιλογών στα πιστωτικά ιδρύματα, όπως υιοθέτηση νέων οργανωτικών σχημάτων εσωτερικής τους λειτουργίας, βελτίωσης της αποδοτικότητας τους, επάρκειας κεφαλαίων και ορθότερης διαχείρισης των κεφαλαίων αυτών με χρηματοδοτικά προγράμματα, συμμετοχή ή ακόμη και εξαγορά κερδοφόρων επιχειρήσεων. Ο ολοένα και αυξανόμενος ανταγωνισμός στον κλάδο της τραπεζικής οδηγεί στην ανάγκη επιδίωξης της ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες, καθώς και στην αλλαγή φιλοσοφίας σε ότι αφορά τον άνθρωπο – πελάτη, άλλα και τον άνθρωπο-εργαζόμενο αφού κάτι τέτοιο επιτάσσει την έμφαση στην ποιότητα, την δυναμική ενεργό δράση και συνεχή συμμετοχή του ανθρώπινου παράγοντα στο σύνολο του συστήματος υπηρεσιών. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη του τραπεζικού πελάτη του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου Άμφισσας, με εκτενέστερη αναφορά στο ρόλο του Τραπεζικού Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα της διαφήμισης στις τραπεζικές συναλλαγές. Επίσης, με την βοήθεια ερωτηματολογίου, θα εξεταστούν τα προβλήματα καθώς και τα δυνατά σημεία του υποκαταστήματός.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Ανταγωνισμός
dc.subjectΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Εξυπηρέτηση πελατών
dc.subjectΚαταθέσεις ταμιευτηρίου
dc.subjectΤραπεζικό μάρκετινγκ
dc.subjectΕξυπηρέτηση πελατών -- Έλεγχος ποιότητας
dc.titleΜελέτη συμπεριφοράς του τραπεζικού πελάτη: η περίπτωση του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου Άμφισσας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5264
dc.identifier.call332.1 ΚΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»