Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΣταθοπούλου, Ρεβέκκα Π.
dc.date.accessioned2013-03-01T10:48:25Z
dc.date.available2013-03-01T10:48:25Z
dc.date.issued2013-03-01T10:48:25Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5234
dc.description.abstractΣε αυτή τη μεταπτυχιακή διατριβή περιγράφεται μια πλήρης μελέτη, ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση μιας διαδικτυακής εφαρμογής e-learning που εστιάζει σε παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στο μάθημα των μαθηματικών. Δίνεται μεγάλη βαρύτητα στην ανασκόπηση πεδίου και στην ανάλυση και το σχεδιασμό της εφαρμογής. Για να μελετηθεί σωστά και ολοκληρωμένα το πεδίο της εργασίας ερευνήθηκαν, μελετήθηκαν και έγινε προσπάθεια να ακολουθηθούν μέθοδοι από τους τομείς: Έξυπνων Διδακτικών Συστημάτων, Μοντελοποίησης Χρηστών, Διάγνωσης και Διόρθωσης Λαθών και Γνωσιακών τεχνικών και μεθόδων. Έπειτα από την έρευνα, αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθούν λογικές από τη CLT για την παρουσίαση του γνωστικού αντικειμένου, και πρακτικές από το BUGGY και την REPAIR για τη διάγνωση και διόρθωση λαθών. Η εφαρμογή είναι προσαρμοστική βασισμένη στο μοντέλο του εκάστοτε μαθητή. Με αυτούς τους γνώμονες ολοκληρώθηκε η ανάλυση και ο σχεδιασμός της με χρήση UML διαγραμμάτων. Επειδή ο σκοπός ήταν να δημιουργηθεί μια κοινότητα μάθησης όπου τα παιδιά θα μπορούσαν να αισθανθούν μέλη μιας ομάδας, κρίθηκε ότι το σύστημα θα πρέπει να είναι διαδικτυακό. Για το λόγο αυτό το forum έχει γίνει με χρήση των γλωσσών προγραμματισμού PHP. Η βάση δεδομένων έχει δημιουργηθεί σε MySQL. Και τέλος για τα παιχνίδια επιλέχθηκε η αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού Java. Αφού ολοκληρώθηκε το σύστημα ετοιμάστηκαν τα απαραίτητα εγχειρίδια και βγήκαν τα τελικά συμπεράσματα. Τα κυριότερα είναι ότι παιδαγωγικοί και ψυχολογικοί παράγοντες μπορεί να παίζουν μεγαλύτερο ρόλο από τα τεχνολογικά μέσα στην κατάκτηση της γνώσης. Τέλος, είναι εξίσου σημαντικό η γνώση αλλά και η διάγνωση και διόρθωση των λαθών να παρέχεται με τον βέλτιστο τρόπο προσαρμοσμένη στις ιδιαιτερότητες και ικανότητες του κάθε μαθητή.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΜαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectIntelligent tutoring systems
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.titleΔιαδικτυακό προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας βασισμένο σε γνωσιακές θεωρίες
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5234
dc.identifier.call510.78 ΣΤΑ
dc.description.abstractENThis dissertation includes a complete study, analysis, design and implementation of an e-learning system which focuses on children of elementary school and specifically on the maths subject. A great focus has been given in relevant studies and in the analysis as well in the design of the system. In order to accomplish the above in a satisfying extent, research about existing work has been performed for the below scientific fields: Intelligent Tutoring Systems, User Modeling, “Bugs” Diagnosis and Repair, Cognitive Theories. After this research, it was concluded that effects from CLT for the presentation of the cognitive subject, and practices related to BUGGY and REPAIR regarding diagnosis and repair of errors would be used. The system is adaptive based on the learner’s model. Taking into consideration the above the analysis and design was completed using UML diagrams. Due to the fact that the purpose of this dissertation was to create a learning community, where children would feel as member of a team, the system would have to be available via internet. This was the reason why the forum was implemented with PHP, the database with MySQL and last but not least the games in object-oriented Java. After the completion of the system, the relevant manuals were prepared and conclusions were finalized. The most significant is that pedagogy and psychology affects more drastically than the computer science features the gaining of knowledge. Finally, a high importance is given to the fact that information as well as error diagnosis and repair is provided adapting in the most efficient way per each learner separately, depending on the individually and skills of each person.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»