Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠελαγίδης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΣταυρακάκη, Αικατερίνη Γ.
dc.date.accessioned2012-12-03T17:00:35Z
dc.date.available2012-12-03T17:00:35Z
dc.date.issued2012-12-03T17:00:35Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5140
dc.description.abstractΗ βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης στα πλοία αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα για την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία για δύο λόγους: κυρίως, λόγω των εξόδων των καυσίμων των πλοίων, τα οποία είναι ένα σημαντικό μέρος του συνόλου των λειτουργικών εξόδων του πλοίου και, δεύτερον, λόγω των μεγάλων ποσοτήτων αερίων του θερμοκηπίου που εκπέμπουν τα πλοία. Τα μέτρα ελέγχου των εκπομπών του αερίων του θερμοκηπίου, όπως EEDI, SEEMP & MBM ήταν απάντηση του ΙΜΟ για το πρόβλημα. Τα μέτρα αυτά αποτελούν πηγή όλο και περισσότερων ανησυχιών στην ναυτιλιακή κοινότητα. Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να συμβάλει στην ένδειξη των μεθόδων και τεχνικών που μπορούν να βελτιώσουν την ενεργειακή απόδοση των υπαρχόντων πλοίων και επικεντρώνεται στον εντοπισμό των ελλείψεων των κανονισμών και να αξιολογήσει την επίδρασή τους στο περιβάλλον και τη βιομηχανία, με ιδιαίτερη έμφαση στην βελτιστοποίηση της δρομολόγησης και πλοήγησης μέσω δύο μεθόδους την «Εικονική Άφιξη» και το «Weather routing».
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠλοία -- Κανονισμοί ασφαλείας
dc.subjectΠλοία -- Περιβαλλοντικές απόψεις
dc.subjectΝαυτιλία
dc.subjectΕνέργεια
dc.titleΌψεις αποδοτικότητας στη ναυτιλία με έμφαση στη βέλτιση διαχείριση πλεύσης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5140
dc.identifier.call387.2 ΣΤΑ
dc.description.abstractENThe improvement of Ship Energy Efficiency has been a major issue for the global Shipping Industry for two reasons; primarily, because the fuel expenses of ships are a major part of the ship’s total expenses and secondly, because of the great amounts of Greenhouse Gases that ships emit. GHG emission control measures such as EEDI, SEEMP & MBM were IMO’s answer to the problem. These measures are of growing concern in the shipping community. The objective of this Diploma Thesis is to contribute to the indication of methods and techniques which can improve the Energy Efficiency of existing ships and is focused on identifying the shortcomings of regulations and to assess their effect on the environment and Industry, with special emphasis on the optimization of routing and navigation through two methods «Virtual Arrival» and "Weather Routing».


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»