Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Δημήτριος Σ.
dc.date.accessioned2012-11-26T14:35:18Z
dc.date.available2012-11-26T14:35:18Z
dc.date.issued2012-11-26T14:35:18Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5103
dc.description.abstractΜε τα Εκπαιδευτικά Λογισμικά επιδιώκεται η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι τεχνολογίες της Πληροφορίας για τη δημιουργία ενός ελκυστικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ενισχύει τη διερευνητική, ενεργητική και δημιουργική μάθηση. Η ένταξη των Νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία στηρίζεται στις θεωρίες της μάθησης. Οι φάσεις ανάπτυξης ενός εκπαιδευτικού λογισμικού ακολουθούν ένα από τα καθιερωμένα μοντέλα ανάπτυξης εφαρμογών πολυμεσικού λογισμικού και είναι η ανάλυση, η σχεδίαση, η υλοποίηση, η ολοκλήρωση – διανομή και τέλος η λειτουργία – συντήρηση. Η αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού είναι δύσκολη επειδή πρέπει να καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Η παρούσα εργασία αφορά στη διαδικασία σχεδίασης και ανάπτυξης μιας εφαρμογής για την υποστήριξη της διδασκαλίας των Μαθηματικών της Δ΄ Δημοτικού. Η επιλογή του περιεχομένου και η δομή του λογισμικού στηρίχθηκε στο σχολικό βιβλίο και στο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας. Το πρόγραμμα που χρησιμοποίησα ήταν το «DREAMWEAVER». Με τη βοήθεια του συγκεκριμένου προγράμματος ανέπτυξα τις παρακάτω γλώσσες προγραμματισμού: την html, την php καθώς και τη βάση δεδομένων sql. Το αποτέλεσμα ήταν ένα εκπαιδευτικό λογισμικό, το οποίο στοχεύει στην εκμάθηση των πράξεων της πρόσθεσης, της αφαίρεσης, του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης, μέσω της θεωρίας και της εξάσκησης. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει τη δυνατότητα, έπειτα από κατάλληλη επεξεργασία, να επεκταθεί και να χρησιμοποιηθεί για όλα τα μαθήματα του δημοτικού ή από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Θα μπορούσε επίσης να αναρτηθεί στο διαδίκτυο και έτσι ο μαθητής να μπορεί καθημερινά να διαβάζει τη θεωρία, να επιλύει τις ασκήσεις και έπειτα να αξιολογείται.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΜαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια
dc.titleΟι τέσσερις μαγικές μαθηματικές πράξεις: εκπαιδευτικό λογισμικό στα μαθηματικά της Δ' Δημοτικού
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5103
dc.identifier.call510.78 ΠΑΠ
dc.description.abstractENThe Educational Softwares leads into developing of possibilities that offer the technologies of Information to create an attractive learning environment which will encourage the investigative, active and creative learning. The integration of New technologies in the educational process based the theories of learning. The phases of the development of an educational software follow one of the usual model of multimedia development and these phases are the analysis, the designing, the materialization , the completion - distribution and finally the functioning - conserving. The evaluation of Educational Software is difficult because it has to cover a wide spectrum of subjects. This assignment describes the procedure of design and develop an application to support the teaching of Mathematics in D class of Elementary Schools. The selection of content and structure of the software was based on the textbook and on the curriculum of the Ministry of Education. The program whish I used to develop the programming languages such html, php and the database was the «DREAMWEAVER». The result was an educational software which has as perposs to help at learning the operations of addition, subtraction, multiplication and division, through the theory and practice. This program may, after appropriate treatment, be expanded and used for all classes of elementary or secondary education. It could also be posted online so the student can read daily the theory, to solve the exercises and then to evaluate.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»