Show simple item record

dc.contributor.advisorΜάλλιαρης, Πέτρος
dc.contributor.authorΒασαρδάνη, Ματούλα Α.
dc.date.accessioned2012-10-31T11:31:46Z
dc.date.available2012-10-31T11:31:46Z
dc.date.issued2012-10-31T11:31:46Z
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5082
dc.description.abstractΣτο χώρο των επιχειρήσεων, είτε πρόκειται για μία μεγάλη πολυεθνική, μία μεσαίου μεγέθους εταιρία ή μία οικογενειακή επιχείρηση, διοργανώνονται πολλών ειδών εκδηλώσεις, ως μέρος του μίγματος μάρκετινγκ, που έχουν διαφορετικό σκοπό κάθε φορά. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να γίνει κατανοητό τι ακριβώς κάνουν οι εκδηλώσεις (events) το οποίο είναι και το πιο σημαντικό. Το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων (event marketing) διευκολύνει και επιταχύνει τις πωλήσεις μιας επιχείρησης. Οι εκδηλώσεις μπορούν να «ανοίξουν τις πόρτες» σε νέες συνεργασίες, δεν μπορούν όμως από μόνες τους να «κλείσουν συμφωνίες». Να γίνει κατανοητό ότι ανεξάρτητα από το ποια στρατηγική προβολής θα ακολουθήσει η επιχείρηση, είτε αυτό είναι έντυπη καταχώρηση, τηλεοπτική ή ραδιοφωνική διαφήμιση, έρευνα αγοράς ή καταχώρηση μέσω διαδικτύου, στο τέλος ο πελάτης, και πριν κλείσει την όποια συμφωνία, θα θέλει να έρθει σε επαφή με εκπρόσωπο της επιχείρησης. Αν η επιχείρηση επιθυμεί να έχει πωλήσεις, τότε θα πρέπει να αλληλεπιδρά με τους πελάτες της. Να γίνει κατανοητό ότι όλοι οι εργαζόμενοι της επιχείρησης παίζουν κάποιο ρόλο κατά την διοργάνωση μιας εκδήλωσης. Από τα μικρομεσαία στελέχη μέχρι τον επικεφαλής. Για να έχει επιτυχία η εκδήλωση, είναι βασικό να έχει γίνει κατανοητός από όλους ο στόχος της εκδήλωσης και οι ενέργειες να είναι προσανατολισμένες στην επίτευξη αυτού. Να γίνει κατανοητό ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με την οργάνωση εκδηλώσεων δεν ασχολούνται μόνο με την εφοδιαστική αλυσίδα και τον σχεδιασμό της εκδήλωσης. Είναι οι άνθρωποι που χτίζουν και εμβαθύνουν τις σχέσεις με τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους αναλυτές, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τους εργαζόμενους και βοηθούν την επιχείρηση να εισχωρήσει σε μία αγορά, να ενισχύσει τη φήμη και το όνομά της, αλλά και να αποκτήσει αναγνωσιμότητα στην αγορά-στόχο που επιθυμεί. Να γίνει κατανοητό ότι η χρηματοδότηση των εκδηλώσεων παίζει σημαντικό ρόλο. Είναι αρκετά πιθανό αυτό που υπολογίζουμε στην αρχή ότι θα δαπανηθεί να διαφέρει αρκετά από αυτό που τελικά θα χρειαστεί να δαπανήσουμε για την επιτυχημένη οργάνωση μιας εκδήλωσης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectSpecial events -- Marketing
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση
dc.titleEvent marketing
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5082
dc.identifier.call658.4'56 ΒΑΣ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»