dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Φωτοπούλου, Χρηστίνα Γ. | |
dc.date.accessioned | 2012-10-31T06:15:55Z | |
dc.date.available | 2012-10-31T06:15:55Z | |
dc.date.issued | 2012-10-31T06:15:55Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5077 | |
dc.description.abstract | Η εξέλιξη των παιδαγωγικών θεωριών ανέδειξε ένα από τα σημαντικότερα θέματα προς μελέτη: την αξιολόγηση των μαθητών σε συνάρτηση με την εις βάθος κατάκτηση της γνώσης. Η παράλληλη ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στα σχολεία και η αλλαγή των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών οδήγησαν στο να ερευνηθεί το πώς θα χρησιμοποιηθούν προς όφελος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα eportfolios αποτελούν ένα χρήσιμο δυναμικό εργαλείο στα χέρια του μαθητή, που είναι ο ιδιοκτήτης του, αλλά και του εκπαιδευτικού που θα το αξιολογεί. Η εφαρμογή αυτής της μεθόδου στην πράξη αποτελεί εναλλακτική μορφή διδασκαλίας και αξιολόγησης της μάθησης. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Electronic portfolios in education | |
dc.title | Το ePortfolio ως εκπαιδευτικό εργαλείο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | |
dc.type | Master Thesis | |
dc.identifier.call | 371.334 ΦΩΤ | |