Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΚουγιουμτζής, Στέφανος Π.
dc.date.accessioned2012-10-25T14:22:41Z
dc.date.available2012-10-25T14:22:41Z
dc.date.issued2012-10-25T14:22:41Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5071
dc.description.abstractΗ παρούσα αναφορά έχει σκοπό να περιγράψει τη δημιουργία ενός τεχνητού περιβάλλοντος όπου ο χρήστης θα συμμετέχει σε μια εικονική εξιστόρηση. Για να δοθεί στον χρήστη μια πειστική και κοντά στην πραγματικότητα εμπειρία, χρησιμοποιούνται τεχνικές που επαυξάνουν το περιβάλλον του. Με τον τρόπο αυτό πετυχαίνεται να διατηρηθούν οι φυσικές ιδιότητες της πραγματικότητας ενώ επιπρόσθετα εικονικά αντικείμενα τριών διαστάσεων και επιπρόσθετες υφές, την αλλάζουν σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με τις ανάγκες ενός σεναρίου. Το επαυξημένο περιβάλλον δημιουργείται με τη χρήση της τεχνικής Marker Based augmentation και τα αντιπαραβαλλόμενα αντικείμενα προβάλλονται στον εξοπλισμό που φορά και μεταφέρει ο χρήστης. Στην παρούσα υλοποίηση έγινε η προσπάθεια να συμπεριληφθούν μη ελέγξιμοι βοηθητικοί χαρακτήρες και δημιουργήθηκε η υποδομή ώστε να υποστηρίζεται ο προγραμματισμός διαφορετικών αντιδράσεων για αυτούς, αναλόγως της ροής της ιστορίας. Ο χρήστης είναι ελεύθερος να εξερευνήσει το επαυξημένο περιβάλλον χωρίς περιορισμούς, μπορεί να ενεργήσει σε διάφορα στοιχεία του αλλά και να παρακολουθήσει τα διάφορα δρώμενα από όποιο σημείο επιθυμεί.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΑνάλυση και σχεδίαση συστημάτων
dc.subjectΑρχιτεκτονική ηλεκτρονικών υπολογιστών
dc.subjectΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγραμματισμός
dc.subjectΕικονική πραγματικότητα
dc.subjectAnimation (Computer science)
dc.titleΑνάπτυξη φορητού συστήματος επαυξημένης πραγματικότητας για εικονική εξιστόρηση
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5071
dc.identifier.call006 ΚΟΥ
dc.description.abstractENThe current report describes the creation of an artificial environment where the user participates in a virtual story telling. To pass to the user a feasible and near to reality experience we use techniques that augment his environment. In this way we achieve to maintain the physical properties of reality while additionally, virtual three dimensional objects and textures are added in the users’ visual field and change at real time. The augmented environment is created using the marker based technique and the augmentations are shown on the wearable equipment that the user carries. In this current approach we have tried to implement non playable characters as helpers to the storyline and we created the infrastructure that can hold different actions and reactions for them for different flows of the story. The use is able to explore the augmented environment without limitations, can perform actions in various objects and of course, is able to watch all the action from any desirable point of view.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»