Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΕμίρης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΒαλσαμάκης, Νικόλαος Α.
dc.date.accessioned2012-10-09T14:24:26Z
dc.date.available2012-10-09T14:24:26Z
dc.date.issued2012-10-09T14:24:26Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5041
dc.description.abstractΤο παρόν έργο αποτελεί ένα εμπλουτισμένο εγχειρίδιο των εργασιών που απαιτούνται για την εγκατάσταση και έναρξη λειτουργίας ενός νέου καταστήματος πολυεθνικής εταιρίας σε νέα χώρα – αγορά. Ο συντάκτης εργάστηκε σε μια πολυεθνική εταιρία κατά την περίοδο λειτουργίας και εγκατάστασής της σε νέα αγορά (Ελλάς) ως MS Project Specialist, με αρμοδιότητα να δημιουργήσει το εν λόγω εγχειρίδιο προς χρήση από την ίδια την εταιρία σε MS Project. Είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με όλα τα τμήματα και τους εμπλεκόμενους στην εγκατάσταση και λειτουργία της εταιρίας. Μέσα από τη συνεργασία αυτή και με περαιτέρω έρευνα προέκυψε το παρόν εμπλουτισμένο εγχειρίδιο το οποίο παρουσιάζεται με τον απλούστερο δυνατό τρόπο, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε ενδιαφέρεται από απλά να εμπλουτίσει τις γνώσεις του μέχρι να το εφαρμόσει στην πράξη – ως μπούσουλα – για την εξωστρέφεια των εταιρικών του δραστηριοτήτων. Από την ανάλυση των εργασιών προέκυψαν μερικά πολύ σημαντικά ευρήματα, διαδικασίες και συσχετίσεις, τα οποία αποκτούν μεγαλύτερη αξία λόγω του γεγονότος ότι εφαρμόστηκαν στην πράξη και δεν αποτελούν απλά μια θεωρητική πρόταση. Η στρατηγική – μέθοδος που ακολουθεί η εταιρία για τις δραστηριότητες επέκτασής της, εξετάστηκε σε σύγκριση με τη βιβλιογραφία και τη δράση άλλων εταιριών, μέσα από την οποία σύγκριση εμπλουτίστηκε το εγχειρίδιο θεωρητικά. Διαπιστώθηκε πως η δράση της είναι προϊόν ακαδημαϊκής θεωρητικής σκέψης και ερευνών το οποίο τέθηκε σε εφαρμογή με οργανωμένο και στρατηγικό τρόπο. Η παρούσα έρευνα αποτελεί ενδεχομένως το πρώτο βήμα για την αξιολόγηση της επιτυχίας ανάλογων δραστηριοτήτων και συνίσταται η περαιτέρω διερεύνηση για τον εντοπισμό α) αν επιδέχεται βελτιώσεων η συγκεκριμένη στρατηγική και β) αν άλλα ανάλογα παραδείγματα εταιριών μπορεί να αποτελέσουν μέτρο σύγκρισης και σχεδιασμού της ιδανικής στρατηγικής επέκτασης (εφόσον υπάρχει τέτοια).
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠολυεθνικές εταιρείες
dc.subjectΕταιρείες -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΔιαχείριση έργου
dc.titleΕγκατάσταση νέου καταστήματος πολυεθνικής εταιρίας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5041
dc.identifier.call338.88 ΒΑΛ
dc.description.abstractENThis paper is a complete manual of the operations that may take place, during the establishment and start of business, of a new store of a new multinational store in a country other than the headquarters. The editor was employed in this firm during the aforementioned period, as a MS Project Specialist in Greece, with the duty to prepare a manual of operations. He had the opportunity to cooperate with all departments and involved in the project described. During this cooperation and with further research, he has reached this «enriched manual», which is presented with the simplest of ways, so as it can be used by anyone interested in gaining knowledge or applying it during exporting activities. During the composition of the manual and analysis, he has reached some very interesting conclusions that gain additive value from the fact that they were facts in action and not just theoretical propositions. The strategy the firm uses to expand it’s activities abroad was compared with literature and strategies of other companies in order for the manual to be enriched theoretically. The editor reached the conclusion that this strategy is a product of academic approach in the organization of the firm’s «expanding abroad» activities. The present research paper may be the first step to the evaluation of future similar activities and further research is suggested to a) find out if this strategy can be improved, b) other strategies (and firms) can be used as a means of comparing in the design of the ideal expanding strategy of a multinational firm.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»