Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΓαβρήλου, Κωνσταντίνα Κ.
dc.date.accessioned2012-10-08T09:40:05Z
dc.date.available2012-10-08T09:40:05Z
dc.date.issued2012-10-08T09:40:05Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5037
dc.description.abstractΤο πολυτάραχο περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις, καθιστά απαραίτητη την ύπαρξη ενός στρατηγικού εργαλείου μέσω του οποίου καθορίζεται η μακροπρόθεσμη επίδοση κάθε επιχείρησης. Το εργαλείο αυτό είναι το στρατηγικό μάνατζμεντ, και βοηθά στη σαφή κατανόηση της υπάρχουσας κατάστασης μέσα στην οποία βρίσκεται η εκάστοτε επιχείρηση. Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος (πρώτο έως πέμπτο κεφάλαιο) γίνεται η θεωρητική προσέγγιση του στρατηγικού μάνατζμεντ. Από το πρώτο έως το πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά οι έννοιες: ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος, ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος, διαμόρφωση, υλοποίηση, αξιολόγηση και έλεγχος στρατηγικής. Το δεύτερο μέρος της εργασίας εστιάζεται στη διαμόρφωση στρατηγικής μιας μικρομεσαίας ξενοδοχειακής μονάδας, η οποία τοποθετείται στην περιοχή του Ναυπλίου. Αρχικά γίνεται μια σύντομη αναφορά στην περιοχή του Ναυπλίου. Στη συνέχεια παρουσιάζονται αναλυτικά η ξενοδοχειακή μονάδα, οι υπηρεσίες που παρέχει και γίνεται περιγραφή των τμημάτων της επιχείρησης. Τόσο το εξωτερικό (μακρο-περιβάλλον και μικρο-περιβάλλον), όσο και το εσωτερικό περιβάλλον αναλύονται διεξοδικά. Στην πρώτη περίπτωση παρατηρούμε πώς επηρεάζεται η επιχείρηση από τους πολιτικούς, οικονομικούς, κοινωνικούς και τεχνολογικούς παράγοντες που προκύπτουν από την ανάλυση PEST, αλλά και πώς επηρεάζεται από τους ανταγωνιστές που δραστηριοποιούνται στον ίδιο κλάδο με αυτή και προκύπτουν από την ανάλυση του υποδείγματος Porter. Στη δεύτερη περίπτωση, κατά την ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος, περιγράφονται η δομή, η κουλτούρα και οι πόροι της επιχείρησης, στοιχεία τα οποία καθορίζουν την στρατηγική που θα επιλέξει να ακολουθήσει η επιχείρηση. Το τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας ασχολείται με τη διαμόρφωση της στρατηγικής που θα ακολουθήσει η ξενοδοχειακή μονάδα. Αρχικά παρουσιάζονται οι δυνάμεις, αδυναμίες, ευκαιρίες και απειλές που προέκυψαν από την ανάλυση SWOT. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο όραμα, την πρόταση αποστολής καθώς και τους σκοπούς και στόχους που έχουν ορισθεί από την επιχείρηση. Το επόμενο βήμα είναι η περιγραφή των στρατηγικών (σε λειτουργικό, επιχειρηματικό και επιχειρησιακό επίπεδο) και των πολιτικών που χαρακτηρίζουν την επιχείρηση. Τέλος, παρουσιάζονται αναλυτικά η ακολουθούμενη στρατηγική αλλά και οι εναλλακτικές της, καταλήγοντας σε μία προτεινόμενη στρατηγική για την ξενοδοχειακή μονάδα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΜικρομεσαίες επιχειρήσεις
dc.subjectΝαύπλιο (Αργολίδα)
dc.subjectΑνταγωνισμός επιχειρήσεων
dc.titleΔιαμόρφωση στρατηγικής μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων: η περίπτωση μικρομεσαίας ξενοδοχειακής μονάδας στην περιοχή του Ναυπλίου
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5037
dc.identifier.call647.940681 ΓΑΒ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»