dc.contributor.advisor | Δουληγέρης, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Κοζώνης, Μάριος Ε. | |
dc.date.accessioned | 2012-10-04T07:54:16Z | |
dc.date.available | 2012-10-04T07:54:16Z | |
dc.date.issued | 2012-10-04T07:54:16Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5021 | |
dc.description.abstract | Στα πλαίσια της συγκεκριμένης διατριβής μελετήθηκαν ενδελεχώς βασικές αρχές και θεμελιώδεις έννοιες των ηλεκτρονικών περιβαλλόντων απομακρυσμένης εκπαίδευσης. Παρουσιάζεται μια λεπτομερής αναφορά στις σχεδιαστικές αρχές και στην αρχιτεκτονική των περιβαλλόντων ενώ έμφαση δίνεται και σε θέματα ασφάλειας. Μεγάλο μέρος τις διατριβής αξιολογεί υπάρχουσες πλατφόρμες και προτείνει κριτήρια τα οποία πρέπει να ορίζουν τα θεμέλια, σχεδιαστικά και παιδαγωγικά, της οποιασδήποτε προσπάθειας υλοποίησης δικτυακών χώρων μάθησης. Η έννοια του Σημασιολογικού Ιστού και των εξαγόμενων οντολογιών αναλύονται με σκοπό να επιβεβαιωθεί η άρρηκτη σχέση τους με τις ηλεκτρονικές διεπιφάνειες μάθησης. Τέλος μοντέλα αξιολόγησης των πλατφορμών και της επίδοσης των χρηστών μελετώνται ώστε να αποτελέσουν βάση για μελλοντικές εφαρμογές αλγορίθμων εξατομίκευσης στην εκπαιδευτική διαδικασία από απόσταση. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση από απόσταση | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση | |
dc.subject | Distance learning -- Computer-assisted instruction | |
dc.title | Θεμελιώδεις έννοιες και μοντέλα ηλεκτρονικών περιβαλλόντων απομακρυσμένης εκπαίδευσης | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5021 | |
dc.identifier.call | 374.4 ΚΟΖ | |
dc.description.abstractEN | As part of this thesis was studied in detail the basic principles and fundamental concepts of electronic remote training environments. We present a detailed report on the design principles and architecture of the environments with emphasis on security. The thesis evaluates existing platforms and proposes criteria that should establish the foundation, design and pedagogical, of any future implementation effort. The concept of the Semantic Web analyzed in order to confirm the inextricable relationship with the e-learning interfaces. Finally, models of evaluation platforms are studied as a basis for future applications of personalization algorithms in the educational process from a distance. | |