Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαλαματένιου, Φλώρα
dc.contributor.authorΜαλιγιάννη, Θεοδοσία Ν.
dc.date.accessioned2012-10-03T06:33:07Z
dc.date.available2012-10-03T06:33:07Z
dc.date.issued2012-10-03T06:33:07Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5009
dc.description.abstractΗ εισαγωγή ενός Πληροφοριακού Συστήματος σε έναν οργανισμό δεν συνοδεύεται πάντα από επιτυχία. Κατά τη φάση ανάπτυξης ενός συστήματος, αλλά και αρκετά πριν, απαιτείται η υιοθέτηση μιας ρεαλιστικής προσέγγισης ώστε οι χρήστες (ειδικοί ή μη) να ευαισθητοποιηθούν σε συγκριμένα πλεονεκτήματα που θα επιφέρει η εισαγωγή της τεχνολογίας στο χώρο τους και τελικά να διαμορφώσουν μια κατάλληλη κουλούρα. Τα τελευταία χρόνια στα περισσότερα Πληροφοριακά Συστήματα η υπηρεσία on-line help, είναι ένα σύνηθες χαρακτηριστικό. Κατά τη μετατροπή της έντυπης υποστήριξης σε άμεσης απόκρισης (on-line) πρέπει να χρησιμοποιούνται συγκεκριμένες μέθοδοι σχεδιασμού, προκειμένου να ικανοποιούνται οι μαθησιακοί και αντικειμενικοί στόχοι των εκάστοτε χρηστών με ουσιαστικό τρόπο. Δεν είναι λίγες οι φορές που απαιτείται η εκμάθηση ενός συστήματος από τους χρήστες ενός οργανισμού, οι οποίοι βρίσκονται γεωγραφικά διάσπαρτοι. Μέσω της Ηλεκτρονικής Μάθησης ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στη μάθηση από οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Επιπλέον είναι διαθέσιμο σε όλους όσους απλά διαθέτουν έναν υπολογιστή, χωρίς να απαιτείται ένας οργανωμένος χώρος εκπαίδευσης. Όλα τα παραπάνω ζητήματα εξετάζονται στα πλαίσια αυτής της εργασίας. Τέλος ακολουθεί μια μελέτη περίπτωσης της εταιρείας UniSystems προκειμένου να παρουσιαστεί ένα πραγματικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΤηλεκπαίδευση
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.titleΠαροχή εκπαίδευσης και υποστήριξης χρηστών στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάπτυξης πληροφοριακών συστημάτων
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call374.4 ΜΑΛ
dc.description.abstractENThe introduction of an Information System in an organization is not always accompanied with success. During the development of a system, but also well before that, the adoption of a realistic approach is required in order for users (experts or not) to become sensitive to specific benefits the introduction of technology will bring about in their environment and to ultimately configure an appropriate culture. In latest years, in most Information Systems, on-line help service is a common characteristic. During the conversion of the printed documentation to on-line, specific planning methods have to be used, so that the learning and objective goals of each user are satisfied in a meaningful way. Not few are the times when the familiarization/learning procedure of a system is considered to be essential for users of an organization who are geographically disperse. Through e-learning, the trainee has the opportunity to access knowledge everywhere and at any time. Furthermore, the system is also available to all those who simply have a computer, without an organized learning space being required. All the aforementioned matters are being examined in the line of this paper. Lastly, a case study of UniSystems company follows with intent to present a real life Learning Program.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»