Browsing Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων by Title
Now showing items 28-47 of 60
-
Καταλληλότητα και συμβατότητα συστημάτων και διαδικασιών αξιολόγησης της πανεπιστημιακής απόδοσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010) -
Κοστολόγηση και λήψη αποφάσεων : περίπτωση πανεπιστημιακών τμημάτων
(2007-02-15)Η παρούσα διατριβή επεξεργάζεται πρόταση για τη διερεύνηση των δυνατοτήτων κοστολόγησης στα ελληνικά πανεπιστηµιακά Τµήµατα και εξετάζει τα πιθανά πλεονεκτήµατα/µειονεκτήµατα που προκύπτουν από αυτή την εφαρµογή. Κατ’ ... -
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: διαφορές εκτιμήσεων και αντιλήψεων της τουριστικής εμπειρίας μεταξύ επαγγελματιών και τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να εξετάσει τη χρήση ενός ιδιαίτερου τύπου διαδικασίας απόκτησης γνώσης (Έρευνα Μάρκετινγκ) μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον (Τουριστικοί Προορισμοί), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως ... -
Μέτρηση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού στην Ελλάδα: κατασκευή εθνικών δεικτών αναφοράς και προτεινόμενες δράσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03-07)Σύμφωνα με τους Atkinson και Messy (2012) ως χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός ορίζεται «ο συνδυασμός ετοιμότητας, γνώσης, δεξιότητας, νοοτροπίας και συμπεριφοράς που είναι απαραίτητα για τη σωστή λήψη χρηματοοικονομικών ... -
Μεθοδολογία διαμόρφωσης αποτελεσματικών χαρτοφυλακίων : η περίπτωση της ελληνικής αγοράς αμοιβαίων κεφαλαίων
(2007-08-21)Η τοποθέτηση κεφαλαίων σε Α/Κ, αποτελεί μια ιδιαίτερα ελκυστική επένδυση για θεσμικούς επενδυτές, ιδιώτες και συνταξιοδοτικά ταμεία. Η παρούσα διατριβή, βασισμένη στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, κάνει ένα βήμα περαιτέρω από ... -
Μελέτη εφαρμογής της κοστολόγησης δραστηριοτήτων στον τομέα των υπηρεσιών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-25)Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη του εκπαιδευτικού τομέα ώθησε τα ιδρύματα που δραστηριοποιούνται σε αυτόν να δώσουν προτεραιότητα στις βελτιώσεις στη χρήση της διοικητικής λογιστικής και της στρατηγικής κόστους. Αυτή η νέα ... -
Μερικές κοινωνικές επιπτώσεις της σύγχρονης τεχνολογίας στον εργασιακό χώρο, στάσεις και απόψεις των χειριστών Η/Υ. Μελέτη περιπτώσεων σε μεγάλη ελληνική ασφαλιστική εταιρεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1992)ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ. ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ "ΕΤΑΙΡΙΑΣ Α" ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ... -
Μια νέα θεώρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: επιχειρηματική επίδοση στο πλαίσιο του στρατηγικού μάνατζμεντ
(2013-03-05)Παρόλο που το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η επιχειρηματική επίδοση και η χρηματοοικονομική απόδοση αποτελούν θεμελιώδεις έννοιες στα γνωστικά αντικείμενα της στρατηγικής διοίκησης, ή στρατηγικού μάνατζμεντ, και της ... -
Μικροδομή και ρευστότητα χρηματιστηριακών αγορών: μεθοδολογικό πλαίσιο εκτίμησης και εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012) -
Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η ελληνική οικονομική κρίση σοβεί από το 2008, έχοντας επηρεάσει την οικονομική και κοινωνική ζωή των ελλήνων καταναλωτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, ενσωματώνοντας τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης και της Αποσύνδεσης ... -
Ο ρόλος της λογιστικής πληροφόρησης στο κόστος κεφαλαίου : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-03)Η διατριβή αυτή διερευνά τις επιπτώσεις των λογιστικών πληροφοριών στο κόστος κεφαλαίου, καθώς και το πώς αυτό επηρεάζει τις υπερβάλλουσες αποδόσεις των μετοχών των βιομηχανικών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ.. Ειδικότερα, η ... -
Ο ρόλος της λογιστικής πληροφόρησης στο κόστος κεφαλαίου: μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η διατριβή αυτή διερευνά τις επιπτώσεις των λογιστικών πληροφοριών στο κόστος κεφαλαίου, καθώς και το πώς αυτό επηρεάζει τις υπερβάλλουσες αποδόσεις των μετοχών των βιομηχανικών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ. Ειδικότερα, η εμπειρική ... -
Οι επιπτώσεις της ισχύος και του τύπου της οργανωσιακής κουλτούρας στην αποτελεσματικότητα και την καινοτομικότητα των επιχειρήσεων
(2007-01-25)Οι εκατοντάδες των μελετών που δημοσιεύτηκαν κατά τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια, με θέμα την οργανωσιακή κουλτούρα, κατόρθωσαν να εισαγάγουν τον όρο στο καθημερινό λεξιλόγιο των στελεχών των επιχειρήσεων, και να ρίξουν ... -
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001) -
Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή Τράπεζας για Καταθέσεις Ταμιευτηρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1995) -
Παραδοσιακά και σύγχρονα συστήματα κοστολόγησης για το λογισμό του κόστους και τη διοίκηση των υπηρεσιών υγείας
(2012-06-19)Ο πρωταρχικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της εφαρμοσιμότητας και της χρήσης των παραδοσιακών και σύγχρονων συστημάτων κοστολόγησης για το λογισμό του κόστους και τη διοίκηση κόστους των παρεχόμενων από ... -
Παρουσίαση νέων μεθόδων μέτρησης του κινδύνου των πιστωτικών ιδρυμάτων και ενσωμάτωση τους στα πληροφοριακά συστήματα μέτρησης του κινδύνου
(2008-02-22)Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται τη μέτρηση του κινδύνου αγοράς και του πιστωτικού κινδύνου των πιστωτικών ιδρυμάτων. Αναλύονται οι τρόποι μέτρησης των ανωτέρω κινδύνων τόσο από την οπτική των εποπτικών αρχών όσο και από ... -
Πληροφοριακά συστήματα για την υποστήριξη λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-18)Η εξέλιξη της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών και η αναβάθμιση του ρόλου των πελατών από απλούς δέκτες σε ενεργούς δημιουργούς ροών γνώσης απαιτεί από τον Τουριστικό Κλάδο, ως βιομηχανία εντάσεως πληροφορίας, την ... -
Πραγματική και ψυχολογική απόσταση στην επιλογή διεθνών αγορών και η επίδραση των στερεοτυπικών αντιλήψεων
(2006-12-04)Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την Επιλογή Διεθνών Αγορών (ΕΔΑ) και απέδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα στοιχεία του στελέχους λήπτη των σχετικών αποφάσεων. Ειδικότερα μελετήθηκε η ... -
Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες
(2008-06-26)Το κύριο μέρος της εργασίας ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση και κάνει μια αναφορά στο σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο της νέας, όπως αποκαλείται, οικονομίας επικεντρώνοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαμορφώνουν. ...