Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔεμέστιχας, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΦωτεινός, Βασίλειος Α.
dc.date.accessioned2012-09-28T10:57:11Z
dc.date.available2012-09-28T10:57:11Z
dc.date.issued2012-09-28T10:57:11Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4994
dc.description.abstractΟι τεχνικές διαχείρισης φορτίου έχουν αποκτήσει πολύ σημαντικό ρόλο στη σχεδίαση και λειτουργία δικτύων κορμού υψηλών ταχυτήτων. Αυτό οφείλεται στη διαρκώς αυξανόμενη απαίτηση για ποιότητα υπηρεσιών (QoS), αξιοπιστία και αποδοτικότητα. Οι τεχνικές διαχείρισης φορτίου αντιμετωπίζουν το ζήτημα της βελτίωσης της απόδοσης των δικτύων. Ένας πρωτεύων στόχος των μηχανισμών αυτών είναι η μεταφορά IP κίνησης μέσα σε ένα δίκτυο, με τον πιο αποδοτικό, αξιόπιστο και γρήγορο τρόπο. Μέχρι τώρα, μηχανισμοί αυτού του είδους εμποδίζονταν από τις περιορισμένες λειτουργικές δυνατότητες των συμβατικών IP τεχνολογιών. Όμως, πρόσφατες εξελίξεις στο τρόπο δρομολόγησης της κίνησης σε ένα δίκτυο, όπως είναι το multiprotocol label switching (MPLS), έχουν σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέοι τρόποι αντιμετώπισης των περιορισμών που προκύπτουν από τις συμβατικές τεχνολογίες. Η διπλωματική αυτή ασχολείται με την εφαρμογή των mpls μονοπατιών ως μηχανισμό διαχείριση της κίνησης στα δίκτυα. Ειδικότερα, εξετάζει πως ο διαμοιρασμός της κίνησης μέσω διαφορετικών μονοπατιών μπορεί να εμποδίσει τη δημιουργία συμφόρησης. Επίσης, ένας άλλος πολύ σημαντικός στόχος που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια είναι η λειτουργία των δικτύων με ενεργειακά αποδοτικό τρόπο. Εκτός από την οικολογική ευαισθησία, αυτό το ενδιαφέρον πηγάζει και από οικονομικούς λόγους, από τη στιγμή που τόσο το ενεργειακό κόστος όσο και οι ηλεκτρικές απαιτήσεις των εγκαταστάσεων των εταιριών που παρέχουν δικτυακές υπηρεσίες έχουν την τάση να αυξάνονται διαρκώς. Για το λόγο αυτό, αποτελεί κοινή άποψη των ερευνητών που εργάζονται στα δίκτυα, ότι η εισαγωγή μόνο τεχνολογικού υλικού που καταναλώνει λιγότερη ενέργεια, δεν μπορεί να περιορίσει ικανοποιητικά τις απαιτήσεις για παραπάνω ενέργεια. Επομένως, προκειμένου να αυξηθεί η ενεργειακή αποδοτικότητα των δικτύων, η βελτίωση στο υλικό θα πρέπει να συνδυαστεί και με κατάλληλους μηχανισμούς διαχείρισης της κίνησης, οι οποίοι θα στοχεύουν στην εξοικονόμηση ενέργειας, εκμεταλλευόμενοι συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των δικτύων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectTraffic engineering
dc.subjectEnergy conservation
dc.subjectΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Δίκτυα
dc.subjectΤηλεπικοινωνιακά συστήματα
dc.titleΤεχνικές διαχείρισης φορτίου σε δίκτυα κορμού υψηλών ταχυτήτων
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call625 ΦΩΤ
dc.description.abstractENTraffic engineering has become an essential consideration in the design and operation of core networks. One of the reasons is the increasing demands for quality of service (QoS), reliability and efficiency. Traffic engineering addresses the issue of performance optimization of operational networks. An important objective of traffic engineering is the transport of IP traffic through a given network in the most efficient, reliable, and expeditious manner possible. Historically, traffic engineering mechanisms have been hampered by the limited functional capabilities of conventional IP technologies. Recent developments in multiprotocol label switching (MPLS) have opened up new possibilities to address some of the limitations of the conventional technologies. This master thesis discusses the applications of MPLS paths to traffic engineering in IP networks. Especially, examines how traffic splitting through different mpls paths can prevent congestion in network. Also, the concept of energy-efficient networking has begun to spread in the past few years. Besides the widespread sensitivity to ecological issues, such interest also stems from economic needs, since both energy costs and electrical requirements of Internet Service Providers' infrastructures around the world show a continuously growing trend. In this respect, a common opinion among networking researchers is that the sole introduction of low consumption hardware technologies may not be enough to effectively curb energy requirements. Thus, in order to increase energy efficiency in networks, these hardware enhancements must be integrated with traffic engineering mechanisms that explicitly manage energy saving, by exploiting network-specific features.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»