Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΨύλλα, Ροδούλα Ι.
dc.date.accessioned2012-09-24T07:56:50Z
dc.date.available2012-09-24T07:56:50Z
dc.date.issued2012-09-24T07:56:50Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4955
dc.description.abstractΤο Άμεσο Μάρκετινγκ αποτελεί ένα ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενισχυόμενο από την ανοδική πορεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία του καταναλωτικού κοινού με τις επιχειρήσεις. Η εν λόγω επικοινωνία επιτρέπει τη δημιουργία βάσεων δεδομένων που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τους καταναλωτές, των οποίων η αξιοποίηση διασφαλίζει τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετασθεί η βάση δεδομένων της MAILink, μιας ελληνικής εταιρείας άμεσου μάρκετινγκ, ώστε να διαπιστωθεί ποιο είναι το προφίλ του καταναλωτικού κοινού και να αξιοποιηθεί κατάλληλα από τους υπεύθυνους της επιχείρησης. Για την πραγματοποίηση της έρευνας σχεδιάστηκε ερωτηματολόγιο που εστιάζει σε στοιχεία ψυχογραφικά, στάσεις απέναντι στο Άμεσο Μάρκετινγκ τα οποία συνδυαζόμενα με δημογραφικά στοιχεία διαμορφώνουν την καταναλωτική συμπεριφορά. Έπειτα ακολουθεί η ανάλυση των απαντήσεων που δόθηκαν στο στατιστικό πρόγραμμα SPSS 18 και τα αποτελέσματα αντιστοιχίζονται με στοιχεία που διαθέτει η εταιρεία από τη βάση δεδομένων της προκειμένου να γίνει τμηματοποίηση της. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα η υπάρχουσα βάση καταναλωτών της MAILink διαφέρει από το ευρύτερο καταναλωτικό κοινό των αγορών από απόσταση στην Ελλάδα. Ακόμα με βάση την τμηματοποίηση προκύπτει η ανάγκη για αναθεώρηση των κριτηρίων που τίθενται από την εταιρεία για την αξιολόγηση των πελατών της. Τέλος, τονίζεται ότι θετικά στοιχεία στα οποία μπορεί να επενδύσει η επιχείρηση προκειμένου να προσελκύσει νέους πελάτες είναι η ποιότητα των προϊόντων της, το ανθρώπινο δυναμικό της και τα είδη των προϊόντων που προσφέρει. Ωστόσο, κρίνεται ανησυχητικό το γεγονός ότι τα αντικείμενα αξίας που διαθέτει δεν προσελκύουν νεώτερους σε ηλικία και μάλιστα σε μία χρονική στιγμή όπου η πελατειακή βάση της MAILink βρίσκεται σε στάδιο ωρίμανσης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Ελλάδα
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Έρευνα
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφορά
dc.subjectΨυχομετρία
dc.titleΣυνδέοντας αγοραστική συμπεριφορά και ψυχομετρικά στοιχεία ερωτηματολογίων: η περίπτωση μιας εταιρείας άμεσου μάρκετινγκ στην Ελλάδα
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4955
dc.identifier.call658.8 ΨΥΛ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»