Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔουληγέρης, Χρήστος
dc.contributor.authorΑθανασοπούλου, Ευδοξία Κ.
dc.date.accessioned2012-07-23T08:22:59Z
dc.date.available2012-07-23T08:22:59Z
dc.date.issued2012-07-23T08:22:59Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4898
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει και αναλύει την πελατειακή βάση μιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας με σκοπό τη δημιουργία ενός συστήματος διαχείρισης πελατών (Customer Relationship Management) που θα συμβάλλει στη βελτίωση των πελατειακών της σχέσεων και στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών για τους πελάτες. Σκοπός είναι η παροχή στοχευόμενων προσφορών που ταιριάζουν στο προφίλ των πελατών. Για το σκοπό αυτό κρίνεται απαραίτητος ο διαχωρισμός των πελατών σε επιμέρους ομάδες, κάθε μια από της οποίες θα φέρει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Στην εργασία αυτή επιλέγεται ένας αλγόριθμος κατηγοριοποίησης πελατών, που ενδείκνυται για μεγάλες βάσεις δεδομένων και υλοποιείται, λαμβάνοντας ως κύριες μεταβλητές τις βασικές τους συνήθειες. Για κάθε συστάδα πελατών που προκύπτει από την εφαρμογή του αλγόριθμου, γίνεται περιγραφή και ανάλυση με το σκοπό την απόδοση των κατάλληλων προσφορών σε κάθε ομάδα πελατών. Στόχος της εργασίας είναι η παροχή μιας ολοκληρωμένης υπηρεσίας, η οποία θα υποστηρίξει της ανάγκες μιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας. Για το σκοπό αυτό, προτείνει μία ολοκληρωμένη διαδικτυακή εφαρμογή, όπου από τη μία μεριά οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μια από τις προσφορές-υπηρεσίες που τους προσφέρεται και ταιριάζει στις συνήθειές τους, ενώ από την άλλη το τμήμα marketing της εταιρείας θα μπορεί να επιλέγει κάθε φορά τη στρατηγική της εταιρείας για την ενίσχυση και βελτίωση της πελατειακής της βάσης δίνοντας προσφορές που ενισχύουν την ικανοποίηση των πελατών και αυξάνουν την κερδοφορία της εταιρείας.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectCustomer relations -- Management
dc.subjectΕξόρυξη δεδομένων
dc.subjectΚινητή τηλεφωνία -- Ελλάδα
dc.subjectΒάσεις δεδομένων -- Διαχείριση
dc.titleΔιαδικτυακή κατηγοριοποίηση και διαχείριση πελατών μιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας με βάση τη χρήση τους στις υπηρεσίες της
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4898
dc.identifier.call658.8'12 ΑΘΑ
dc.description.abstractENThis research will apply a data mining algorithm in order to segment customers into clusters based on their usage patterns concerning the basic mobile services including voice and sms as well as community characteristics. Having these components, the managers can decide which marketing actions to take for each segment. The purpose of the analysis is to create a CRM application where each customer will be given a choice of specific offers based on the analysis of the cluster in which he belongs. The algorithm applied is suitable for huge data bases and has proved to provide trustworthy results. To support the company’s needs, a web based application was designed where existing customers can specify their mobile number in order to view the offers that fit their profile and choose the one that they prefer. All offers and data are saved in a database, in order to make it easier for the company to monitor their results and dynamically alter marketing strategies and campaigns to improve its relationships with customers and increase its profitability.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»