Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚατσούλας, Κωνσταντίνος Γ.
dc.date.accessioned2012-06-27T09:32:01Z
dc.date.available2012-06-27T09:32:01Z
dc.date.issued2012-06-27T09:32:01Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4859
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν διπλός: Πρώτον, ένα σύνολο γεωγραφικά διεσπαρμένων έμπειρων στελεχών και εκπαιδευτών των προγραμμάτων δια βίου εκπαίδευσης από απόσταση, που σχεδιάστηκαν στα πλαίσια του Γ’ και Δ’ ΚΠΣ από τη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, αρμόδιο εκπαιδευτικό φορέα για τη δημόσια πολιτική δια βίου μάθησης της Ελλάδας, και υλοποιήθηκαν κατά την περίοδο 2006 - 2011 από το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων, προσδιόρισαν με μια τροποποιημένη μορφή της τεχνικής Delphi τις ικανότητες αποτελεσματικής διδασκαλίας για το πεδίο της δια βίου εκπαίδευσης από απόσταση. Η διαδικασία διεξήχθη την περίοδο Νοεμβρίου 2011 - Ιανουαρίου 2012 και για την υλοποίηση και την υποστήριξή της χρησιμοποιήθηκαν οι τεχνολογίες MOODLE και Second Life. Από τα αποτελέσματα προέκυψε ένα σύνολο δεκαεννέα ικανοτήτων. Δεύτερον, μελετήθηκε το ενδεχόμενο διαμοιρασμού της αποκτηθείσας από τους συμμετέχοντες γνώση (μέθοδος Delphi και περιβάλλον υποστήριξης Second Life) στους οργανισμούς στους οποίους εργάζονται. Για την εξαγωγή αξιοποιήσιμων συμπερασμάτων εφαρμόστηκε μεθοδολογική τριγωνοποίηση που συνδύασε τα ποσοτικά αποτελέσματα του επισφαλούς προ-πειραματικού σχεδίου με τα ποιοτικά αποτελέσματα της ομαδικής εστιασμένης συνέντευξης (focus group). Με το προ-πειραματικό σχέδιο διερευνήθηκε, με μετρήσεις πριν και μετά τη διαδικασία, εάν η συμμετοχή των στελεχών και των εκπαιδευτών στη διαδικασία βελτίωσε τις πεποιθήσεις αυτοαποτελεσματικότητάς τους στον εργασιακό χώρο ή και τις πεποιθήσεις αυτοαποτελεσματικότητάς τους στην επίλυση προβλημάτων στον εργασιακό χώρο. Με την ομαδική εστιασμένη συνέντευξη, που διεξήχθη στο Second Life μετά τη διαδικασία, αποτυπώθηκαν οι απόψεις των συμμετεχόντων για τη γνώση που απέκτησαν και την αξία που της προσέδωσαν, τις προθέσεις που διαμόρφωσαν και τις μεταγνώσεις που απέκτησαν για το διαμοιρασμό της αποκτηθείσας γνώσης (Delphi και Second Life) στους οργανισμούς που εργάζονται. Από την ανάμειξη των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι είναι αρκετά πιθανό οι συμμετέχοντες στην έρευνα να διαμοιράσουν στον εργασιακό τους χώρο τη γνώση της τεχνικής Delphi και του περιβάλλοντος Second Life όταν κληθούν να επιλύσουν κάποιο σχετικό πρόβλημα, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις που προσδιορίστηκαν. Το παραπάνω αρκετά πιθανό ενδεχόμενο διατυπώθηκε ως ερευνητική υπόθεση για πιθανή μελλοντική έρευνα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή
dc.subjectDelphi (Computer file)
dc.subjectΕικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση
dc.titleΑξιοποίηση εικονικών κόσμων για την απόκτηση δεξιοτήτων στην επίλυση προβλημάτων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4859
dc.identifier.call371.334 ΚΑΤ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»