dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Σόλια, Κωνσταντίνα Γ. | |
dc.date.accessioned | 2012-06-06T06:25:15Z | |
dc.date.available | 2012-06-06T06:25:15Z | |
dc.date.issued | 2012-06-06T06:25:15Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4800 | |
dc.description.abstract | Με το εκπαιδευτικό λογισμικό επιδιώκεται η δημιουργία ενός περιβάλλοντος μάθησης που θα είναι ενδιαφέρον και ελκυστικό από μία ομάδα-στόχο. Πρέπει να έχει ως στόχο τη δημιουργία μίας διαφορετικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, που θα είναι αλληλεπιδραστική, δημιουργική και ουσιαστική. Σε αυτήν την εργασία κατασκευάζεται ένα τέτοιο εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση των βασικών εννοιών της Πληροφορικής με ομάδα-στόχο τους μαθητές της Β’ τάξης δημοτικού. Αρχικά γίνεται αναφορά σε βασικές έννοιες της θεωρίας του εκπαιδευτικού λογισμικού τόσο σε γενικό επίπεδο όσο και σε ειδικό που αφορά το λογισμικό της Πληροφορικής. Αναπτύσσονται αναλυτικά όλα τα βήματα κατασκευής της εφαρμογής και περιγράφονται εκτενώς όλες οι ενέργειες που εκτελεί το σύστημα όταν ο χρήστης αλληλεπιδρά με αυτό. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Συστήματα πολυμέσων | |
dc.subject | Πληροφορική -- Σπουδή και διδασκαλία | |
dc.title | Εκπαιδευτικό λογισμικό για εκμάθηση βασικών εννοιών πληροφορικής από παιδιά δημοτικού | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4800 | |
dc.identifier.call | 371.33 ΣΟΛ | |
dc.description.abstractEN | The educational software aims to create a training environment that will be interesting, and attractive from a specific target group. It also aims to boost learning and to differentiate from the standard learning procedure. Learning must become a more creative and essential experience. In this project it builds such an educational software for the learning of the basic terms of Informatics for elementary students. Initially, it refers to the basic concepts of the educational software and secondly it specifically analyses how an educational software applies to Informatics. Finally, it describes the process of making the project and how the program reacts to the user’s interaction. | |