Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔουληγέρης, Χρήστος
dc.contributor.authorΚαλδής, Δημήτριος Ι.
dc.date.accessioned2012-05-29T09:31:18Z
dc.date.available2012-05-29T09:31:18Z
dc.date.issued2012-05-29T09:31:18Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4793
dc.description.abstractΗ νέα γενιά τηλεφωνικών κέντρων ταυτίζεται με τον όρο Voice over Internet Protocol (VoIP). Ο όρος αυτός έχει συσχετιστεί πλέον με ένα σύνολο πρωτοκόλλων, τεχνολογιών και υπηρεσιών οι οποίες υλοποιούνται κάτω από μια κοινή πλατφόρμα. Ο στόχος των νέων τηλεφωνικών κέντρων επικεντρώνεται στην αύξηση της παραγωγικότητας μιας εταιρίας. Οι τηλεφωνικές υποδομές σήμερα μετατρέπονται σε εργαλείο ανάπτυξης και βελτίωσης της απόδοσης των εργαζομένων. Το τηλεφωνικό κέντρο έως και πριν λίγο καιρό αποτελούσε απλά μια μηχανή που γνωρίζει καλά να δρομολογεί την τηλεπικοινωνιακή κίνηση και να εξυπηρετεί συγκεκριμένες ανάγκες για υπηρεσίες φωνητικής επικοινωνίας. Με την πάροδο του χρόνου η ανάγκη για επικοινωνία άλλαξε. Ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνεί η ανθρωπότητα σήμερα έχει αλλάξει δραστικά σε σχέση με την τελευταία δεκαετία. Η μορφή της μεταλλάχτηκε μαζί με τη συνήθεια και την ανάγκη να βελτιωθεί η επικοινωνία σε επίπεδο διαχείρισης χρόνου, κόστους, ταχύτητας και ελευθερίας από το συμβατικό γραφείο. Το τηλέφωνο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το φαξ και ο τηλεφωνητής ακολουθούν πάντα το χρήστη όπου και αν βρίσκεται. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των κινητών συσκευών. Τα «πανέξυπνα» πλέον τηλεφωνικά κέντρα γνωρίζουν που βρίσκεται ο χρήστης, σε ποια συσκευή θέλει να λαμβάνει τις κλήσεις του, αλλά και τον υποστηρίζουν να οργανώνει το χρόνο του εκτελώντας για παράδειγμα μια τηλεδιάσκεψη αντί να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι. Είναι γεγονός πως οι τεχνολογίες που πλαισιώνουν ένα τέτοιο τηλεπικοινωνιακό εργαλείο το καθιστούν ιδιαίτερα φιλικό προς το χρήστη. Το νόμισμα όμως έχει δυο όψεις. Σε επίπεδο κατασκευής, υλοποίησης και εγκατάστασης τα πράγματα αλλάζουν δραστικά, καθώς ένας τόσο πολύπλοκος μηχανισμός εγκυμονεί κινδύνους. Η φαινομενικά απλή ρύθμιση του κέντρου δε θα επιφέρει την παραμετροποίηση που θα το διασφαλίσει αλλά ούτε και το συνδυασμό των ρυθμίσεων που θα το κάνει να λειτουργεί απρόσκοπτα. Σεβόμενοι τις τεχνολογίες που κρύβονται πίσω από αυτόν τον περίπλοκο μηχανισμό πρέπει οι διαδικασίες παραμετροποίησης να στοχεύουν στην ασφαλή λειτουργία ενός τέτοιου περίτεχνου συστήματος το οποίο είναι διασυνδεδεμένο με το διαδίκτυο.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectInternet telephony
dc.subjectSpeech processing systems
dc.subjectComputer network protocols
dc.subjectΔίκτυα πληροφόρησης
dc.titleΜελέτη και υλοποίηση ενός σύγχρονου δικτύου δεδομένων με έμφαση στη μετάδοση φωνής (VoIP)
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4793
dc.identifier.call621.382'12 ΚΑΛ
dc.description.abstractENThe new generation of Telephone Centers coincides with the term Voice over Internet Protocol (VoIP) term. This term is associated with broad range of protocols, technologies and services that are implemented under a common platform. The aim of all new generation of Telephone Centers focuses on increasing productivity in businesses. Telephone infrastructure is rapidly transforming to tools capable of increasing and optimizing employee's performance. Until recently, the telephone center was just a "clever" machine capable of routing telephone conversations and to serve certain common voice communication tasks. As time and technology advanced, communication needs changed rapidly. The way that humanity communicates today changed dramatically compared to last decade. The form of communication transformed along with common business habits and the necessity to improve all communications in terms of time management, costs, speed and freedom from a conventional office. The telephone device, electronic mail, fax and answering machine serve users wherever they are. The social networks are an integral part of all modern mobile devices. Not only do "Smart" telephone centers know the location of a user and his preferred device to receive calls but also support him to organize his time by setting up a teleconference, instead of taking a long trip to an actual meeting. It's a fact that all the technologies that surround such a telecommunication tool render it very user friendly. However every coin has two faces. The construction, implementation, and installation standards are radically changing as such this complex mechanism can hide risks. A seemingly common setting on a telephone center does not guarantee risk free operation. In respect to all these technologies that lay behind such a complex mechanism, which is nowadays connected to the internet, all configuration procedures must target to a problem free and secure operation.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»