Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαλλιγέρης, Ευστράτιος Δ.
dc.date.accessioned2006-04-03T12:13:54Z
dc.date.available2005-Sep-26T11:14:36Z
dc.date.issued2004-01-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/474
dc.description.abstractΗ εργασία χρησιμοποιεί ευρέως διαδεδομένα και αποδεκτά εργαλεία της στρατηγικής ανάλυσης και σχεδιασμού για να αναγνωρίσει και να αναλύσει τις κυριότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες παροχής χρηματιστηριακών υπηρεσιών λιανικής στην Ελλάδα. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν είναι η PEST ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος και το "Μοντέλο των Πέντε Ανταγωνιστικών Δυνάμεων" του Porter. Στη συνέχεια αναπτύσσεται ένα μοντέλο ανταγωνιστικής σύγκρισης για να εντοπιστούν οι παράγοντες επιτυχίας στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Μέσα από την PEST ανάλυση περιβάλλοντος εντοπίστηκαν δύο κύριοι εξωτερικοί παράγοντες που επιδρούν στη συγκεκριμένη αγορά επί του παρόντος. Αυτοί είναι η διαδικασία της ενοποίησης των Ευρωπαϊκών χρηματιστηριακών αγορών και η διάδοση του Internet. Το μοντέλο του Porter κατέδειξε ότι οι παραπάνω παράγοντες διευκολύνουν την είσοδο νέων ανταγωνιστών στην αγορά ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν τον ανταγωνισμό ανάμεσα στις εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται στο χώρο. Τέλος, το μοντέλο ανταγωνιστικής σύγκρισης καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τόσο οι 'παραδοσιακές' εταιρείες όσο και οι νεοεισερχόμενοι στο χώρο έχουν (διαφορετικά) ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, αλλά κυρίως ότι σημαντικό ρόλο στο μέλλον θα παίξει η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η εργασία καταλήγει ότι οι εταιρείες παροχής χρηματιστηριακών υπηρεσιών θα πρέπει να αντιμετωπίσουν κατά μέτωπο τις προκλήσεις που τους θέτουν οι αλλαγές στο εξωτερικό περιβάλλον. Προκειμένου να ευημερήσουν και να αναπτυχθούν θα υποχρεωθούν να προσφέρουν υπηρεσίες στη διευρυνόμενη Ευρωπαϊκή αγορά σε επίπεδο ποιότητας τουλάχιστον ίδιο με αυτό που παρέχουν για την Ελληνική αγορά. Περαιτέρω, παρόλο που το μοντέλο της παροχής υπηρεσιών αποκλειστικά μέσω του Internet δεν κρίνεται ότι θα επικρατήσει στην Ελλάδα ως το κυριότερο, η παροχή πληροφοριών και δυνατότητας συναλλαγών μέσω του Internet και αργότερα μέσω και των κινητών τηλεφώνων κρίνεται απαραίτητη τουλάχιστον ως συμπληρωματική στις ήδη παρεχόμενες υπηρεσίες.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΧρηματιστήρια
dc.subjectΧρηματιστηριακές συναλλαγές
dc.titleΣτρατηγικές προκλήσεις για τι εταιρείες παροχής χρηματιστηριακών υπηρεσιών : οι κυριότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες παροχής χρηματιστηριακών υπηρεσιών λιανικής λόγω του internet banking και της διαδικασίας ενοποίησης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/474
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes685177 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»