Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμιώτης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚαρύδη, Θεοδώρα
dc.date.accessioned2012-05-10T12:40:02Z
dc.date.available2012-05-10T12:40:02Z
dc.date.issued2012-05-10T12:40:02Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4731
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ατυχηματική ρύπανση και τους λιμένες καταφυγής. Αρχικά, γίνεται μία σύντομη αναφορά στη θαλάσσια ρύπανση Ακολουθεί το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τα πλοία διπλού τοιχώματος, το σύστημα επιθεώρησης των πλοίων, ως μέτρο καταπολέμησης της ατυχηματικής ρύπανσης, καθώς και το σύστημα πληροφόρησης για τη θαλάσσια κυκλοφορία. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται διεξοδικά οι λιμένες καταφυγής, το δικαίωμα εισόδου ενός πλοίου που βρίσκεται σε κίνδυνο, τα κριτήρια για την επιλογή ενός λιμένα, διεθνείς συνθήκες, η οικονομική ζημιά που προκαλείται στους λιμένες καθώς και το πλαίσιο αποζημίωσής τους. Στη συνέχεια αναφέρονται τα σημαντικότερα ατυχήματα δεξαμενόπλοιων και πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξε ο ανθρώπινος παράγοντας στα περισσότερα από αυτά. Στο τέλος, αναλύεται το θεσμικό πλαίσιο που αφορά τους λιμένες καταφυγής στην Ελλάδα, την Ε.Ε. και την παγκόσμια κοινότητα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία
dc.subjectΛιμάνια -- Οικονομικές απόψεις
dc.subjectΠλοία -- Περιβαλλοντικές απόψεις
dc.subjectΝαυτικά ατυχήματα
dc.subjectΠεριβάλλον -- Προστασία
dc.titleΑτυχηματική ρύπανση: "λιμένες καταφυγής" το θεσμικό πλαίσιο διεθνές και κοινοτικό και η εφαρμογή του στην Ελλάδα και διεθνώς
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4731
dc.identifier.call363.123 ΚΑΡ
dc.description.abstractENThe following thesis deals with accidental pollution, ports of refuge and the legal framework in the E.U and Greece. At first is given a short description of accidental pollution, the legislation on double-hulls and whether they are answer to pollution or just a partial solution. The second and third chapter describes port state control and the Vessel Traffic Monitoring System. The main issue is the relationship between the maritime, coastal and port authorities of a state and a ship in distress, which is seeking a port of refuge. The IMO legal Committee gives guidance on finding instruments for liability and compensation issues for damage resulting from a decision to grant or deny a ship a port of refuge. The thesis also describes a new compensation regime for ports of refuge, the IMO Guidelines in international level and the most terrible tanker accidents as Case studies. In the end we give all the concluding remarks and what we can do in order not to have another Prestige in the future.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»