Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΔέδε, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2012-04-10T08:55:52Z
dc.date.available2012-04-10T08:55:52Z
dc.date.issued2012-04-10T08:55:52Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4690
dc.description.abstractΈρευνες στα χρώματα έχουν αποδείξει μια δυνατή σχέση ανάμεσα στα χρώματα, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές. Το χρώμα μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς την αγορά ενός προϊόντος, την αντίληψή του σχετικά με το προϊόν, τα συναισθήματα του και συνεπώς είναι απαραίτητο σε διάφορα είδη μάρκετινγκ όπως το μάρκετινγκ αισθήσεων, το συναισθηματικό μάρκετινγκ, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το εμπειρικό μάρκετινγκ. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν χρώματα για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Σύμφωνα με έρευνες το 80% των οπτικών πληροφοριών που λαμβάνουμε σχετίζονται με το χρώμα. Τα σωστά χρώματα περιέχουν μηνύματα και ευχαριστούν το μάτι, ενώ τα λάθος χρώματα προκαλούν ερεθισμό και δυσαρέσκεια. Ως εργαλείο μάρκετινγκ, το χρώμα μπορεί να αποτελεί παραπλανητική δύναμη. Ως λειτουργικό στοιχείο της ανθρώπινης όρασης το χρώμα αιχμαλωτίζει την προσοχή, χαλαρώνει ή είναι ενοχλητικό για τα μάτια και επηρεάζει την αναγνωσιμότητα των κειμένων. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω καθώς επίσης και την κουλτούρα την ηλικία και το φύλο της αγοράς στόχου, το σωστό χρώμα ενισχύει και συνεισφέρει στην επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας, ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή ακόμα και ενός εργασιακού. Για παράδειγμα, το κόκκινο αυξάνει την πίεση του αίματος, τους παλμούς της καρδιάς, την εφίδρωση, την όρεξη και διεγείρει τα εγκεφαλικά νεύρα. Το κόκκινο χρώμα έχει επίσης συνδεθεί με τη θερμότητα, τον κίνδυνο, τη δύναμη, το πάθος, την ενέργεια, τη ζεστασιά, το ταλέντο, τη βία και το θάρρος. Το κόκκινο χρησιμοποιείται για να κάνει τους ανθρώπους να παίρνουν γρήγορες αποφάσεις. Το μπλε χρώμα έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Μειώνει την πίεση του αίματος, τους παλμούς και την όρεξη. Για τους περισσότερους το μπλε συμβολίζει την αλήθεια, τη δικαιοσύνη, την ασφάλεια και γι 'αυτό τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα χρησιμοποιούν αυτό το χρώμα. Επομένως, σχεδόν σε κάθε κλάδο επικρατεί και από ένα χρώμα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΜάρκετινγκ
dc.subjectΣυναισθήματα
dc.subjectΕπιχειρηματικός προγραμματισμός
dc.titleΜάρκετινγκ αισθήσεων & η δύναμη των χρωμάτων: πως χρησιμοποιούνται τα χρώματα στο μάρκετινγκ για να επηρεάσουν τις αποφάσεις των πελατών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4690
dc.identifier.call658.8 ΔΕΔ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»