Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΛαδάς, Ιωάννης
dc.date.accessioned2012-04-05T05:50:06Z
dc.date.available2012-04-05T05:50:06Z
dc.date.issued2012-04-05T05:50:06Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4675
dc.description.abstractΜέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία θα μελετηθεί η συνεισφορά και η διαχρονική εξέλιξη της επιχειρηματικής ηθικής στη ναυτιλία και στον τομέα των επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο. Επιπρόσθετα, θα εξεταστεί η αξία της ύπαρξης ενός εσωτερικού κώδικα ηθικής, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης, η εύρυθμη λειτουργία της, καθώς και η μέγιστη συνεργασία και παραγωγικότητα των εργαζομένων. Ταυτόχρονα, θα εξεταστούν όλες οι θεωρίες σχετικά με την έννοια της επιχειρηματικής ηθικής και θα παρουσιαστεί ο ορισμός της μέσα από την ιστορική και κοινωνική της εξέλιξη. Τέλος, θα εξεταστεί ο βαθμός στον οποίο η εφαρμογή της ηθικής στους κανόνες μιας επιχείρησης έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει τους καταναλωτές – πελάτες της και να οδηγήσει τελικά στη δημιουργία ενός σύγχρονου ηθικού μοντέλου ανάπτυξης με όφελος και για την ίδια την κοινωνία.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕπιχειρηματική ηθική
dc.subjectΚοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
dc.subjectΝαυτιλιακές επιχειρήσεις -- Μάρκετινγκ
dc.titleΗ επιχειρηματική ηθική ως μοχλός ανάπτυξης ναυτιλιακών επιχειρήσεων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4675
dc.identifier.call387.5'068 ΛΑΔ
dc.description.abstractENThrough this thesis will be studied the contribution and the timeless evolution of business ethics in shipping industry and international business. Additionally, will be studied the value of an internal code of ethics to achieve the operation’s objectives, its smooth function and the maximum collaboration and productivity of its workers. At the same time, will be examined all the theories according to the meaning of business ethics and will be presented its definition through its historical and social evolution. Finally, will be examined the extent to which the application of ethics in the internal rules of a business has the ability to influence its consumers - clients and to lead in the creation of a modern model of ethical development, which will have also benefits in society.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»