Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠαπαχατζής, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2012-04-04T07:30:03Z
dc.date.available2012-04-04T07:30:03Z
dc.date.issued2012-04-04T07:30:03Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4666
dc.description.abstractΠληθώρα μελετών διεθνών φορέων επισημαίνουν την αναγκαιότητα λήψης άμεσων δραστικών μέτρων μείωσης των εκπομπών αέριων ρύπων σε παγκόσμια κλίμακα. Αν και το μεταφορικό έργο της ναυτιλίας διεκπεραιώνεται με ενεργειακά αποδοτικό τρόπο, εντούτοις η συμβολή της στην ατμοσφαιρική ρύπανση αποτελεί τα τελευταία χρόνια αντικείμενο ενδελεχούς εξέτασης της παγκόσμιας κοινότητας. Η ανάλυση μέτρων περιορισμού των αερίων ρύπων βρίσκεται πολύ ψηλά στην ατζέντα όχι μόνο του ΙΜΟ, αλλά και άλλων φορέων με κανονιστική αρμοδιότητα. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο του Κιότο, συγκεκριμένα μέτρα περιορισμού των εκπομπών από βιομηχανικές και άλλες δραστηριότητες είναι αναγκαία για τον περιορισμό της προβλεπόμενης αύξησης των λεγόμενων «αερίων θερμοκηπίου». Στην η συμφωνία που επιτεύχθηκε δεν κάνει καμία αναφορά στον τομέα της ναυτιλίας Αν και η ναυτιλία έχει μέχρι στιγμής εξαιρεθεί τόσο από το πλαίσιο του Κιότο όσο και από την Διάσκεψη της Κοπεγχάγης το 2009, είναι σαφές ότι η εποχή αυτή πλησιάζει γρήγορα στο τέλος. Το επίκεντρο της ανάλυσης της παρούσας διπλωματικής εργασίας υπήρξε αφενός η ανάπτυξη και παρουσίαση της τάσης των εκπεμπόμενων αέριων ρύπων εντός των χωρικών υδάτων της ελληνικής επικράτειας, και αφετέρου η βελτίωση της γενικής κατανόησης του είδους και μεγέθους των εκπομπών των πλοίων όπως και των επιπτώσεων και τεχνολογικών δυνατοτήτων περιορισμού τους. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης υποδεικνύουν μία σαφή αυξητική τάση των εκλυόμενων ποσοτήτων ρύπων, γεγονός που συνάδει με αποτελέσματα διεθνών μελετών σε εθνική και παγκόσμια κλίμακα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΑτμόσφαιρα -- Ρύπανση -- Ελλάδα
dc.subjectΑκτοπλοΐα -- Ελλάδα
dc.subjectΠεριβάλλον -- Κλιματολογικές αλλαγές
dc.titleΑτμοσφαιρική ρύπανση και ελληνική ακτοπλοΐα
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4666
dc.identifier.call363.73 ΠΑΠ
dc.description.abstractENA plethora of international bodies highlight the need for immediate drastic action to reduce greenhouse gas emissions worldwide. Although maritime transportation is performed in an energy-efficient way, nevertheless its air pollution contribution in recent years is under close examination by the global community. The analysis of measures for reducing greenhouse emissions is very high on the agenda of IMO and of other bodies with regulatory powers. Under the Kyoto Protocol, particular measures to reduce emissions from industrial and other activities are necessary to reduce the projected increase in so-called "greenhouse gases". While shipping has so far been excluded from both Kyoto and the Copenhagen Conference in 2009, it is clear that this era is rapidly approaching to an end. The focus of the analysis of this thesis was firstly to develop and present the trend of emission of air pollutants in the territorial waters of Greece, and secondly to improve the general understanding of the nature and magnitude of emissions from ships as well as the impact and technological possibilities of reduction. The test results indicate a clear upward trend in pollutant derived quantities, which is consistent with results of international studies in national and global scale.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»