Show simple item record

dc.contributor.authorΒαλαβάνης, Βασίλειος
dc.date.accessioned2012-03-26T08:34:51Z
dc.date.available2012-03-26T08:34:51Z
dc.date.issued2012-03-26T08:34:51Z
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4632
dc.description.abstractΣτο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας γίνεται λόγος για την μεγάλη σημερινή κρίση που δεν είναι απλώς μια βαθιά χρηματοπιστωτική κρίση αλλά η απαρχή μιας νέα εποχής που σηματοδοτεί το τέλος της «ελευθερίας» των αγορών και την ανάγκη ύπαρξης κρατικού παρεμβατισμού προκειμένου να διασωθεί το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται προσπάθεια επισκόπησης της παγκόσμιας οικονομίας και του ρυθμού ανάπτυξης καθώς και πως οδηγηθήκαμε από τα subprime mortgage market στο κλονισμό της εμπιστοσύνης για δυνατότητα εξόφλησής τους προκαλώντας γενικότερη αναταραχή στις χρηματοπιστωτικές αγορές. Στο ίδιο κεφάλαιο εξετάζονται οι παράγοντες διάδοσης της κρίσης. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η επισκόπηση της ναυτιλιακής αγοράς, αναλύοντας τις έντονες και γρήγορες διακυμάνσεις της αγοραίας αξίας ενός πλοίου κατά αρκετά εκατομμύρια δολάρια μέσα σε χρονικό διάστημα λίγων μηνών. Επίσης μέσα από την ανάλυση των προσδιοριστικών παραγόντων ζήτησης και προσφοράς χωρητικότητας θαλάσσιων μεταφορών γίνεται πρόβλεψη για την πορεία της ναυλαγοράς τόσο για το χήδιν ξηρό φορτίο όσο και για τα πετρελαιοφόρα. Επιπροσθέτως, το επόμενο κεφάλαιο συνοψίζει πέντε προσαρμοστικούς παράγοντες της βιομηχανίας στην κρίση. Αναλυτικότερα, η βιομηχανία μπορεί να σταματήσει αμέσως την παραγγελία νέων πλοίων, δεύτερον, να διαλύσει πλοία, τρίτον, σε κάποιο βαθμό, να τερματίσει ή να αναβάλει τις υπάρχουσες παραγγελίες στα ναυπηγεία, τέταρτον, τα σκάφη μπορούν επιβραδύνουν, μειώνοντας έτσι την πραγματική δυνατότητα του υπάρχοντα στόλου και τέλος, η βιομηχανία μπορεί να αποσύρει προσωρινά υπάρχουσα χωρητικότητα. Το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται στην κυκλικότητα της αγοράς και τους ναυτιλιακούς κύκλους κατά την διάρκεια της κρίσης. Η ύφεση στο εμπόριο έχει άμεσα οδήγησει σε ραγδαία πτώση της ζήτησης για μεταφορές και συναφείς υπηρεσίες. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση όλων των μεθόδων εξεύρεσης κεφαλαίων. Τέλος, γίνεται αναλυτική αναφορά στις προϋποθέσεις χορήγησης ναυτιλιακών δανείων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΟικονομικές κρίσεις
dc.subjectΝαύλωση και ναύλος
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομική
dc.subjectΝαυτιλία -- Οικονομία -- Ελλάδα
dc.subjectΝαυτιλιακά δάνεια
dc.titleΟι επιπτώσεις της σημερινής χρηματοοικονομικής κρίσης στη ναυτιλία
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4632
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.51 ΒΑΛ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»