Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜεθενίτης, Σπυρίδων
dc.date.accessioned2012-03-21T12:37:34Z
dc.date.available2012-03-21T12:37:34Z
dc.date.issued2012-03-21T12:37:34Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4625
dc.description.abstractΤο Καμποτάζ αναφέρεται στην ναυσιπλοΐα στα χωρικά ύδατα ενός κράτους και μεταξύ δύο διαφορετικών σημείων απόπλου και αποβίβασης εντός του κράτους. Ως περιοριστικός/προστατευτικός όρος, ευνοώντας δηλαδή την εθνική ναυτιλία και παρέχοντας ένα προστατευτικό πλέγμα για την ανάπτυξή της, μακριά από ανταγωνιστικές πρακτικές άλλων χωρών. Σε αυτήν την εργασία θα γίνει μια προσπάθεια ανάλυσης του ορού του καμποτάζ, των διεθνών κανόνων που ισχύουν και τον τρόπο που επηρεάζουν αυτοί οι κανόνες την λειτουργία της κρουαζιέρας. Επιπλέον θα γίνει ανάλυση των περισσότερων χωρών της Μεσόγειου οι όποιες κατέχουν σημαντικά μερίδια αγοράς στο τομέα της κρουαζιέρας καθώς και πως αυτά τα κράτη τα προηγούμενα χρονιά αντέδρασαν στην άρση του όρου του καμποτάζ. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει ακόμα ποιο ευδιάκριτο γιατί η Ελλάδα θα έπρεπε χρόνια πριν, ταυτόχρονα με τους ανταγωνιστές της, να είχε προχωρήσει και αυτή στην άρση του όρου, δείχνοντας μεταρρυθμιστική βούληση, ξέχωρα από τις όποιες εσωτερικές και συντεχνιακές αντιδράσεις στο εσωτερικό της χωράς, για το κάλο όχι μόνο του κλάδου της κρουαζιέρας αλλά και γενικότερα της Ελληνικής οικονομίας.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectCabotage
dc.subjectΝαυτιλία -- Οικονομία -- Ελλάδα
dc.subjectΝαυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία
dc.subjectCruise ships -- Management
dc.titleΗ απελευθέρωση της κρουαζιέρας από τον όρο του καμποτάζ και οι συνέπειες στην ελληνική οικονομία
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4625
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.5 ΜΕΘ
dc.description.abstractENCabotage refers to the navigation within the territorial waters of a state and between two different points of departure and landing in that state. It is a restrictive/protective term and as such favors the national shipping industry by providing a protective web for its development, away from the competitive practices of other states. This work attempts to analyse the term "cabotage", the international rules that apply and the ways in which these rules affect the cruise operation. In addition, it will analyse most of the Mediterranean countries that control significant shares in the cruise market and the ways in which these countries have, in the past, reacted to the removal of the term "cabotage". In this way, it will become even more obvious why Greece should have, years ago, simultaneously with its competitors, lifted this term, showing in that way willingness to reform regardless of any domestic and corporatist reactions internally, for the benefit not only of the cruise industry but of the Greek economy in general.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»