dc.contributor.author | Μεθενίτης, Σπυρίδων | |
dc.date.accessioned | 2012-03-21T12:37:34Z | |
dc.date.available | 2012-03-21T12:37:34Z | |
dc.date.issued | 2012-03-21T12:37:34Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4625 | |
dc.description.abstract | Το Καμποτάζ αναφέρεται στην ναυσιπλοΐα στα χωρικά ύδατα ενός κράτους και μεταξύ δύο διαφορετικών σημείων απόπλου και αποβίβασης εντός του κράτους. Ως περιοριστικός/προστατευτικός όρος, ευνοώντας δηλαδή την εθνική ναυτιλία και παρέχοντας ένα προστατευτικό πλέγμα για την ανάπτυξή της, μακριά από ανταγωνιστικές πρακτικές άλλων χωρών. Σε αυτήν την εργασία θα γίνει μια προσπάθεια ανάλυσης του ορού του καμποτάζ, των διεθνών κανόνων που ισχύουν και τον τρόπο που επηρεάζουν αυτοί οι κανόνες την λειτουργία της κρουαζιέρας. Επιπλέον θα γίνει ανάλυση των περισσότερων χωρών της Μεσόγειου οι όποιες κατέχουν σημαντικά μερίδια αγοράς στο τομέα της κρουαζιέρας καθώς και πως αυτά τα κράτη τα προηγούμενα χρονιά αντέδρασαν στην άρση του όρου του καμποτάζ. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει ακόμα ποιο ευδιάκριτο γιατί η Ελλάδα θα έπρεπε χρόνια πριν, ταυτόχρονα με τους ανταγωνιστές της, να είχε προχωρήσει και αυτή στην άρση του όρου, δείχνοντας μεταρρυθμιστική βούληση, ξέχωρα από τις όποιες εσωτερικές και συντεχνιακές αντιδράσεις στο εσωτερικό της χωράς, για το κάλο όχι μόνο του κλάδου της κρουαζιέρας αλλά και γενικότερα της Ελληνικής οικονομίας. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Cabotage | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Οικονομία -- Ελλάδα | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία | |
dc.subject | Cruise ships -- Management | |
dc.title | Η απελευθέρωση της κρουαζιέρας από τον όρο του καμποτάζ και οι συνέπειες στην ελληνική οικονομία | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4625 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 387.5 ΜΕΘ | |
dc.description.abstractEN | Cabotage refers to the navigation within the territorial waters of a state and between two different points of departure and landing in that state. It is a restrictive/protective term and as such favors the national shipping industry by providing a protective web for its development, away from the competitive practices of other states. This work attempts to analyse the term "cabotage", the international rules that apply and the ways in which these rules affect the cruise operation. In addition, it will analyse most of the Mediterranean countries that control significant shares in the cruise market and the ways in which these countries have, in the past, reacted to the removal of the term "cabotage". In this way, it will become even more obvious why Greece should have, years ago, simultaneously with its competitors, lifted this term, showing in that way willingness to reform regardless of any domestic and corporatist reactions internally, for the benefit not only of the cruise industry but of the Greek economy in general. | |