Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαλλιάφας, Δημήτριος
dc.date.accessioned2012-03-19T10:35:45Z
dc.date.available2012-03-19T10:35:45Z
dc.date.issued2012-03-19T10:35:45Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4616
dc.description.abstractΗ αγορά χύδην φορτίων αποτελεί μια από τις πιο παλιές και πιο σημαντικές αγορές φορτίων της Ελληνικής Ναυτιλίας. Η σημαντικότητά της έγκειται σε δύο κύριος τομείς. Αρχικά στο γεγονός ότι συνδέεται άμεσα με το πολυάριθμο νησιωτικό σύμπλεγμα της Ελλάδας και τον εφοδιασμό αυτών, αποτελώντας ένα από τους πλέον σημαντικούς παράγοντες ανάπτυξης και ευημερίας αυτών. Αλλά επιπλέον αποτελεί μια σημαντική αγορά μεταξύ της Ελλάδας και του συνόλου των χωρών της Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας, τόσο σε εξαγωγές όσο και σε εισαγωγές. Η παρούσα διπλωματική μελέτη θα ξεκινήσει παραθέτοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά των πλοίων που δραστηριοποιούνται στην συγκεκριμένη αγορά, καθώς και στατιστικά στοιχειά για τον ελληνικό και διεθνή στόλο που δραστηριοποιείται και έχει εμπορικές συναλλαγές με την ελληνική αγορά. Κατόπιν αναλύονται τα είδη, τα ιδιαίτερα χαρακτηρίστηκα και τις περιοχές εισαγωγών και εξαγωγών των φορτίων της αγοράς. Το επόμενο κομμάτι της μελέτης θα αναπτύξει στο σύνολό της τη διαδικασία από το κλείσιμο του ταξιδιού ως τον τελικό προορισμό του. Στο επόμενο κεφάλαιο της μελέτης παρουσιάζονται τα οικονομικά στοιχεία της αγοράς, χωριστά για τα πλοία και χωριστά για τα κόστη της μεταφοράς προς και από αυτά. Στο κομμάτι των πλοίων γίνεται αναφορά στην διακύμανση των ναύλων με στατιστικά στοιχειά για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή Μεσογείου και Μαύρης Θάλασσας. Το δεύτερο κομμάτι του κεφαλαίου θα αναλύσει τα οικονομικά στοιχεία της μεταφοράς προς και από το πλοίο. Συγκρίνοντας το κόστος μεταξύ των διαφορετικών τρόπων μεταφοράς σε σχέση βέβαια με τον αντίστοιχο χρόνο αλλά και την αξιοπιστία της κάθε μεθόδου.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλία -- Ελλάδα
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομική
dc.subjectΝαύλωση και ναύλος
dc.subjectBulk carrier cargo ships
dc.titleΕφοδιασμός bulk cargo στην Ελλάδα : οικονομικά στοιχεία οργάνωσης και διαχείρισης των χύδην φορτίων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4616
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.245 ΚΑΛ
dc.description.abstractENThe bulk cargo market seems to be of the oldest and most important cargo markets in Greek shipping. Its importance is based on two fields. Basically is based on the great number of Greek islands and their need to be supplied as a fact of their development and prosperity. Additionally, it consists to a significant market among Greece and Mediterranean ports and Black Sea, in import and out port. The specific thesis will start with technical characteristics of the bulk market ships and also statistics of Greek and international fleet w2hich is related with Greek Shipping. Furthermore, we will analyze the types, the characteristics and the input and output region of bulk market. The next part will follow the procedure of the cargo transport arrangement from shipper premises to the loading port, the means, the difficulties, the loading way on board, and discharging at pot till final delivery. Additionally, we will proceed to a comparison of the methods which are used in Greece and worldwide, to mention advantages and disadvantages. We will refer also to the monitoring systems which are used for the while procedure. Continuously, we will refer to the economic data of the market, separately for the ships and the transportation cost to and from them. As far as the ships concerned we will mention the freight variation with statistic for Greece and Mediterranean and Black Sea ports. Also, we will review operational expenses fuel process variation, and their influence on the market and freight. The second part of the Charter will examine the economic data of the transportation from and to the ship comparing the cost among different means of transport basis on time and reliability of each method.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»