Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΤσιαχρή, Δήμητρα
dc.date.accessioned2012-03-19T08:57:00Z
dc.date.available2012-03-19T08:57:00Z
dc.date.issued2012-03-19T08:57:00Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4613
dc.description.abstractΣτο πρώτο κεφάλαιο, αρχικά, παρουσιάζεται η έννοια της παγκοσμιοποίησης και η παγκοσμιοποίηση στο πλαίσιο του διεθνούς οικονομικού περιβάλλοντος. Η εργασία αρχίζει από αυτό το σημείο διότι η εμπορική ναυτιλία ανήκει στον τριτογενή τομέα της οικονομίας, στον κλάδο των μεταφορών. Ακολούθως, γίνεται γενική ανάλυση της ναυτιλιακής αγοράς (εξηγείται το γεγονός ότι είναι μια αγορά η οποία δεν μπορεί από τη φύση της να μένει στα στενά όρια ενός κράτους). Εν συνεχεία στο ίδιο κεφάλαιο εξηγείται ότι οι δύο βασικές αρχές, που έχουν υιοθετηθεί από τη ναυτιλία διαχρονικά είναι αυτή του ναυτιλιακού προστατευτισμού και αυτή της ελεύθερης αγοράς. Στο αμέσως επόμενο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται η εξέλιξη της παγκόσμιας οικονομίας και εμπορίου και εν συνεχεία του παγκόσμιου στόλου. Σήμερα η διεθνής οικονομική κρίση και η μείωση του διεθνούς εμπορείου αποτελούν μια πρόκληση για τον τομέα των μεταφορών και ιδιαίτερα για τη ναυτιλία. Προκειμένου να κατανοηθεί καλύτερα η μορφή της διεθνούς ναυτιλίας είναι απαραίτητο να παρουσιαστεί η μορφή της. Επιπλέον παρουσιάζονται μέσα από τη μορφή της και διεθνείς τάσεις. Επίσης παρουσιάζονται σύγχρονα προβλήματα που επηρεάζουν τον τομέα της ενέργειας και των μεταφορών και ειδικότερα τη Συνθήκη του Κιότο, στη λήψη μέτρων για τα οποία ήταν, σε γενικές γραμμές, αντίθετοι οι Έλληνες εφοπλιστές. Το τρίτο κεφάλαιο εξετάζει τους διεθνείς οργανισμούς. Είναι γεγονός ότι σε μια διεθνοποιημένη αγορά είναι αναγκαία η ύπαρξη διεθνών θεσμών που να προάγουν την ανταγωνιστικότητά της. Οι οργανισμοί αυτοί θέτουν τους κανόνες ώστε να λειτουργεί η αγορά μέσω του ελεύθερου ανταγωνισμού. Παρουσιάζονται επίσης οι κυριότεροι από τους οργανισμούς, η πολιτική των οποίων επηρεάζει έντονα και την ελληνική ναυτιλιακή πολιτική. Τέλος, παρουσιάζονται τα μέτρα που λήφθηκαν στο πρόσφατο παρελθόν καθώς και τα μέτρα που πρόκειται να ληφθούν ώστε να διασφαλισθεί η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠαγκοσμιοποίηση
dc.subjectΝαυτιλία -- Οικονομία -- Ελλάδα
dc.subjectΝαυτιλιακή πολιτική -- Ελλάδα
dc.subjectΔιεθνής οικονομία
dc.subjectΝαυτιλιακή πολιτική -- Ευρωπαϊκή Ένωση
dc.titleΣύγχρονες εξελίξεις στη διεθνή ναυτιλιακή πολιτική και η σημασία τους για τη διαμόρφωση αντίστοιχης ελληνικής ναυτιλιακής πολιτικής
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4613
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.51 ΤΣΙ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»