Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠαπαδομιχελάκης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2012-03-19T08:26:58Z
dc.date.available2012-03-19T08:26:58Z
dc.date.issued2012-03-19T08:26:58Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4612
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει σαν σκοπό να παρουσιάσει τις διαφοροποιήσεις που εμφανίζονται πάνω στους όρους ενός ναυλοσυμφώνου, την στιγμή που πραγματοποιούνται μεγάλες διακυμάνσεις στα επίπεδα της αγοράς. Δηλαδή το πέρασμα από μια πολύ καλή αγορά (από την σκοπιά των πλοιοκτητών) σε μια κακή αγορά. Στην αρχή καταδεικνύεται ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η ναυτιλιακή αγορά παρουσιάζοντας, τόσο το μοντέλο λειτουργίας της, όσο και τους παράγοντες της ζήτησης και προσφοράς θαλάσσιων υπηρεσιών. Έπειτα, αφού γίνει μνεία για το τι είναι γενικά ένα ναυλοσύμφωνο, γίνεται ανάλυση των δύο κυριοτέρων φορμών ναυλοσυμφώνων της αγοράς χύδην ξηρών φορτίων, του GENKON, που αφορά τις ναυλώσεις ταξιδίου και του NYPE που αφορά τις χρονοναυλώσεις. Στην συνέχεια παραθέτονται οι κυριότεροι όροι και ο τρόπος που αυτοί μεταβάλλονται ανάλογα με την κατάσταση της αγοράς, προς όφελος πότε των πλοιοκτητών και πότε των ναυλωτών. Τέλος γίνεται μια εξέταση εκτελεσθέντων ναυλοσυμφώνων όπου εντοπίζονται στην πράξη οι μεταβολές των όρων ανάλογα με την κατάσταση που επικρατούσε στην αγορά κατά τον χρόνο σύναψης τους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυλοσύμφωνα
dc.subjectΝαύλωση και ναύλος
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομική
dc.titleΗ επίδραση των μεταβολών της αγοράς στους όρους του ναυλοσυμφώνου
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4612
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.544 ΠΑΠ
dc.description.abstractENOur aim is to demonstrate the variations in the terms of a charter party that occurs during the fluctuations of the shipping market. In order to do that it will firstly demonstrate the shipping market model (supply & demand) and then will try to explain the charter party, then it will focus on the two main forms of charter parties in the dry bulk shipping industry that is, the GENGON, that concerns the voyage charter parties and the NYPE, that concerns the time charter parties. Also it will elaborate on the terms & conditions that modify, (from owners favor to charters favor etc.) depending on the market situation at the given moment. Last but not least, there is an assessment of executed charter parties, in order to identify those terms that swift due to the adjustments of the market (good market – bad market).


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»