Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΔήμας, Δημήτριος Ι.
dc.date.accessioned2006-04-03T12:13:13Z
dc.date.available2005-Sep-26T11:14:36Z
dc.date.issued2004-01-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/452
dc.description.abstractΗ καινοτομία λοιπόν του internet banking μας έδωσε το έναυσμα να εξετάσουμε τον βαθμό ικανοποίησης των χρηστών του internet banking και να τον συγκρίνουμε με τον βαθμό ικανοποίησης από την "παραδοσιακή" μορφή εξυπηρέτησης, δηλαδή αυτή που παρέχουν τα υποκαταστήματα των τραπεζών. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα με τη μορφή ερωτηματολογίων. Συγκεκριμένα συμπληρώθηκαν 100 ερωτηματολόγια και είναι άξιο να αναφερθεί ότι για την συγκέντρωση τους χρειάστηκαν περίπου δύο μήνες, αφού ουσιαστικά αναζητούσαμε καινοτόμους και πρώιμους αποδέκτες για να συμμετάσχουν στην έρευνα. Η μέθοδος δειγματοληψίας που χρησιμοποιήθηκε είναι η δειγματοληψία χιονοστιβάδας η οποία μειώνει την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων αλλά παρόλα αυτά τα αποτελέσματα παρουσιάζουν ενδιαφέρον και μπορούν να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουν τα υποκαταστήματα αλλά και η διαδικτυακή τραπεζική. Η εργασία είναι χωρισμένη σε έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο είναι η εισαγωγή. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η αναφορά αυτή είναι απαραίτητη αφού και το internet banking αποτελεί μία μορφή ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια διεξοδική παρουσίαση του internet banking, των πλεονεκτημάτων αλλά και των πιθανών "μελανών" του σημείων καθώς και μία αναφορά για τη διαδικτυακή τραπεζική στην Ελλάδα. Ακολουθεί το τέταρτο κεφάλαιο στο οποίο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας. Το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα αποτελέσματα της έρευνας. Το έκτο και τελευταίο κεφάλαιο περιλαμβάνει τις προτάσεις μας για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουν το internet banking και τα υποκαταστήματα.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαδικτυακή τραπεζική
dc.subjectElectronic banking
dc.subjectΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες
dc.titleΜέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από το internet banking και από την εξυπηρέτηση που παρέχεται στα υποκαταστήματα των τραπεζών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/452
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes717142 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»