Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΛάμπρου, Λύδια
dc.date.accessioned2012-02-08T09:05:58Z
dc.date.available2012-02-08T09:05:58Z
dc.date.issued2012-02-08T09:05:58Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4504
dc.description.abstractΤο προτεινόμενο επιχειρηματικό σχέδιο με τον τίτλο OTHERVISION, έχει ως αντικείμενο την επέκταση των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης παροχής διαφημιστικών υπηρεσιών που δραστηριοποιείται στην αγορά της Βορείου Ελλάδος, με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Το σχέδιο προβλέπει την εγκατάσταση της επιχείρησης στο κέντρο της Αθήνας αποσκοπώντας στην υλοποίηση των επαγγελματικών της σχεδίων στο συγκεκριμένο επιχειρησιακό περιβάλλον. Η επιχείρηση προσανατολίζεται στην παροχή ολοκληρωμένων διαφημιστικών προτάσεων με βασικό στόχο την εδραίωση της στον κλάδο της διαφήμισης. Ο κλάδος της διαφήμισης την τελευταία δεκαετία παρουσιάζει μια ιδιαίτερη δυναμική στην εγχώρια αγορά. Η είσοδος μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών συνέβαλλε θετικά στην αλλαγή της επιχειρηματικής νοοτροπίας. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την αυξημένη ζήτηση για παροχή διαφημιστικών υπηρεσιών δημιούργησε πρόσφορο έδαφος για νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες. Οι εταιρίες του κλάδου προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των νέων πελατών προβαίνουν σε επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες αλλά και σε ιδιαιτέρως δελεαστικά πακέτα προσφορών. Σε ένα περιβάλλον εντόνου ανταγωνισμού, η επιχειρηματική επιβίωση στον κλάδο αυτό σχετίζεται άμεσα με παροχή υπηρεσιών που διακρίνονται για την ποιότητα τους, την πρωτοτυπία και το χαμηλό τους κόστος. Στο πλαίσιο αυτό η OTHERVISION αποφασίζει να εισέλθει στον συγκεκριμένο κλάδο στοχεύοντας να προσελκύσει το επιχειρηματικό ενδιαφέρον. Η νεοσύστατη επιχείρηση στηριζόμενη σε εξαιρετικά δημιουργικό ανθρώπινο δυναμικό επιθυμεί την διάκριση ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των πελατών της.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαφημιστικές εταιρείες
dc.subjectΕπιχειρηματικός προγραμματισμός
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.titleΚατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου (business plan). Μελέτη περίπτωσης : διαφημιστική εταιρεία
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4504
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.4012 ΛΑΜ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»