Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑνδριάνη, Στυλιανή Σ.
dc.date.accessioned2011-12-02T10:32:27Z
dc.date.available2011-12-02T10:32:27Z
dc.date.issued2011-12-02T10:32:27Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4402
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια καταγραφή των τάσεων σχετικά με την εξέλιξη του μάρκετινγκ στην Ελλάδα όσον αφορά στο πώς αυτό έχει επηρεαστεί από την ραγδαία είσοδο και εξάπλωση του διαδικτύου. Η προώθηση των διάφορων προϊόντων / υπηρεσιών πλέον πραγματοποιείται μέσω νέων, εναλλακτικών μεθόδων, οι οποίες βασίζονται σε μεγάλο ποσοστό στο διαδίκτυο και την ευρεία χρήση του. Σε αυτό το πλαίσιο, η διατριβή αυτή εστίασε στην μελέτη μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και τα τελευταία χρόνια έχει στρέψει την προώθησή της βασιζόμενη περισσότερο σε on – line διαφημίσεις παρά σε παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Παρουσιάζει τους βασικούς τρόπους διαφήμισης της υπό εξέταση εταιρίας, μελετά την αποδοτικότητά τους και εξετάζει το κόστος αυτής της επένδυσης και το πώς αυτό μεταβάλλεται μέσα στον χρόνο. Η έρευνα και τα αποτελέσματά της οδήγησαν σε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την τάση των επιχειρήσεων να προτιμούν την on – line προβολή τους όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια σε σχέση με τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης, επιβεβαιώνοντας τις υποθέσεις και τα δεδομένα που παρουσιάζονται στις αντίστοιχες πρόσφατες έρευνες.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαφήμιση
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ
dc.subjectΔιαδίκτυο -- Επιχειρήσεις
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείν
dc.titleΠροώθηση υπηρεσιών μέσω διαδικτύου : μελέτη περίπτωσης διαδικτυακού ασφαλιστικού πρακτορείου, εξέταση αποδοτικότητας διαδικτυακής διαφήμισης μέσω Google - adwords
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4402
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.84 ΑΝΔ
dc.description.abstractENThis dissertation is depicting the tendencies and the situation regarding the development of marketing strategies in Greece and the ways that it has been affected by the rapid entrance and deployment of internet. The promotion of the several goods is now performed through new, alternative techniques, which are mainly based on internet and its great exploitation. In that framework, this dissertation focused on the investigation of an entity that operates in Greece and during the last few years it has chosen to use on – line advertisements rather than traditional marketing techniques. The researcher presents the basic marketing techniques used by the company, she investigates their efficiency and examines the relative expenses of this investment, and how these alter through time. The research and its results resulted in several useful conclusions regarding the tendencies of companies to use on – line marketing tools rather than traditional marketing schemes during the last years, verifying the hypotheses and the data gathered from relative researches.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»