Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠαπακωνσταντίνου, Μαρία
dc.date.accessioned2011-11-25T16:52:31Z
dc.date.available2011-11-25T16:52:31Z
dc.date.issued2011-11-25T16:52:31Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4385
dc.description.abstractΣήμερα θα λέγαμε ότι η Ελλάδα αποτελεί μια από τις πιο απομακρυσμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Ο τουρισμός χρήζει άμεσου σχεδιασμού στρατηγικού μάνατζμεντ, ώστε να μπορέσει η χώρα να ανταγωνιστεί άλλους προορισμούς αλλά και να μεγιστοποιήσει την ευημερία των κατοίκων της (Buhalis, 2001). Κάθε προορισμός προσφέρει ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών για να προσελκύσει επισκέπτες. Επίσης, κάθε τουρίστας έχει την δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε πάρα πολλούς προορισμούς ποιον θα επισκεφθεί. Διάφοροι παράγοντες όπως η ηλικία και το εισόδημα μπορούν να επηρεάσουν την επιλογή για έναν προορισμό. Οι προορισμοί πολλές φορές αποτελούν προϊόντα που ικανοποιούν πολλές διαφορετικές ανάγκες (multi-products). Για παράδειγμα ένας προορισμός μπορεί να προτιμάται από κάποιους κατά τους θερινούς μήνες για λόγους χαλάρωσης και ξεκούρασης, ενώ από κάποιους άλλους να επιλέγεται τον χειμώνα για χειμερινά σπορ και την «περιπέτεια» (Kozak, 2002). Οι περισσότεροι προορισμοί αποτελούν αμάγαλμα μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που ασχολούνται με τον τουρισμό. Πιστεύεται ότι η ανταγωνιστικότητα και η ευημερία των προορισμών εξαρτάται από αυτές τις επιχειρήσεις και αντίστροφα (Buhalis, 2001). Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα πακέτα διακοπών και συγκεκριμένα με ένα νέο μοντέλο all inclusive πακέτου. Ανεξάρτητα από το πακέτο που θα αγοράσουν οι τουρίστες για τις διακοπές τους οι κυριότεροι λόγοι κατανάλωσης τους είναι η χαλάρωση, η ξεκούραση, η διασκέδαση, η γνωριμία νέων περιοχών και πολιτισμών.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectPackage tours
dc.subjectΤουριστική ανάπτυξη
dc.subjectΤουρισμός -- Κως (Δωδεκάνησα)
dc.subjectΤουρισμός -- Στατιστική ανάλυση
dc.titleΑνάπτυξη & οικονομοτεχνική αξιολόγηση μεθόδων ανταγωνισμού του all inclusive : περίπτωση της Κω
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4385
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call338.4 ΠΑΠ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»