Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΧατζημανωλάκη, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2011-10-31T11:21:42Z
dc.date.available2011-10-31T11:21:42Z
dc.date.issued2011-10-31T11:21:42Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4319
dc.description.abstractΣτην δύσκολη περίοδο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, ο θαλάσσιος τουρισμός ήταν από τις ελάχιστες βιομηχανίες διεθνώς, που παρουσίασε ανάπτυξη. Οι κρουαζιέρες είναι ο υποτομέας τουρισμού που παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης και στην ευρωπαϊκή αγορά μεγάλο μερίδιο καταλαμβάνει η ιδιωτική θαλάσσια περιήγηση- yachting- η οποία εκτιμήθηκε περίπου στα 12 δις. για το έτος 2005 και 17 δις. για το 2010. Η Μεσόγειος είναι η δεύτερη επιλογή προορισμού για θαλάσσια αναψυχή κι έχει όλες τις δυνατότητες να γίνει η νέα «Καραϊβική». Στην χώρα μας, λόγω των ιδιαίτερων γεωγραφικών και κλιματικών συνθηκών, το cruising & yachting, είναι οι κύριες μορφές θαλάσσιου τουρισμού που μπορούν να αναπτυχθούν. Παρά τις ελλείψεις σε υποδομές και τις όποιες συνθήκες παροχής υπηρεσιών προς τους επισκέπτες, τα ελληνικά νησιά κι οι παράκτιες περιοχές , αποτελούν ελκυστικούς προορισμούς κι οι ελληνικοί λιμένες συγκεντρώνουν επιχειρηματικό ενδιαφέρον εταιρειών του κλάδου , ιδιαίτερα μετά την άρση του «cabotage». Θα πρέπει να εξετασθούν σφαιρικά η αγορά της κρουαζιέρας και του γιώτινγκ & η θέση της Ελλάδας, αναλύοντας την τρέχουσα κατάσταση, τάσεις & συγκρίσεις, ώστε να αξιοποιηθούν μακροπρόθεσμα τα δυνατά σημεία κι οι ευκαιρίες , στον χώρο της Μεσογείου.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΘαλάσσιος τουρισμός
dc.subjectΘαλάσσιος τουρισμός -- Μαρίνες
dc.subjectΤουρισμός, Επαγγελματικός
dc.subjectΜαρίνες -- Ελλάδα
dc.titleΘαλλάσιος τουρισμός και η θέση της Ελλάδας : Συγκρίσεις και ευκαιρίες
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4319
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call627.2 ΧΑΤ
dc.description.abstractENDuring this global economic crisis, sea tourism was one of the few industries with a low level of increase , especially the cruise industry. For the yachting industry , there are estimations of 12millions in 2005 & 17millions in 2010 , in the E.E. market. Mediterranean is the second choice of sea leisure activities and has the potential to become the first. Our country, under the certain geographical and climate conditions, is already a famous cruising and yachting destination , that can be further developed. Especially after the demolition of cabotage , the big players of sea tourism show great interest for inventing in Greek ports infrastructure and facilities. Τhe potential of Greek market cruising & yachting , should be examined spherical by analyzing trends & comparisons, in order to exploit the advantages and the opportunities mainly in the developing market of Mediterranean.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»